90210 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Huff... jeg satt å så på tv og tenkte over diverse... Og så plutselig begynte jeg å gråte... Satt her helt alene imens jenta lå og sov og kjæresten er bortreist. Plutselig kom det inn i tankene mine om en dødfødt baby. Vet aldeles ikke hvorfor jeg kom til å tenke på det, har aldri opplevd den skrekken selv, og heller ingen jeg kjenner. Men uforklarlig som det var så jeg for meg at jeg kom til å føde et dødfødt ban... Huff jeg grøsser ved tanken.. Jeg tror ikke dette er noe "forvarsel" men det fikk meg bare til å tenke... Jeg gråt i over en time på grunn av dette. Har absolutt ingen aning hvorfor dette kom opp, det var ingenting på tv som påvirket meg heller. Huff er vanskelig dette her og jeg må bare få si til dere som har vert utfor den forferdelige ulykken å føde et dødfødt barn, at jeg føler med dere! Denne følelsen som slo meg og fikk meg til å gråte var forferdelig... Kan umulig sette meg i deres situasjon... Huff ja måtte bare få det ut...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 off:( forstår deg godt. eg griner litt kver kveld eg nå, for typen min er jo aldri hjemme å når han er hjemme sover han. føle som eg helle på å miste han, men de er vel berre for han har fått ny jobb eg reagere sånn. jobber lengre dager å sånn.
90210 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Huff ja.. nå var det ikke akkurat mannen min dette gjalt da men... det var bare en tanke som plutselig kom ut i fra ingenting! og fikk meg til å gråte... Aner ikke hvorfor jeg plutselig kom over dette... Har aldri tenkt slik over dette før... fordi det aldri har hendt meg eller noen jeg kjenner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå