pandabjørn Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 av min samboer, den gamle har jeg hatt i 5 år, og det var på tide å skifte den ut...hadde kommet virus på den også.. Jeg er så glad jeg har funnet meg en sånn snill samboer
EnLitenPrins Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Det var snilt gjort jeg og vil ha ny pc...Har sambo sin nå da..Skjermen driver bare å detter bak hele tiden....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Hihi, du fant en slik en du også? Fikk min første av sambo til bursdagen i 2005... Men så røk hannes nå i vår, og da kjøpte han liksågodt ny til begge to =D Hehe, så da sitter vi her med 4 bærbare, og en stasjonær =s
pandabjørn Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 ja er vi ikke heldige sambo har en bærbar og den klarer jeg ikke å bruke taster jo bare feil jo...må ha en stasjonær pc.......som jeg kan skrive fort på hehe...
kaur *har født!* Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Mannen min kjøpte laptop til meg på forrige bryllupsdag. :-) ...Vet at han ønsker seg en LCD flatskjerm. Han har gnåla om det i evigheter. (Jeg skjønner jo ikke poenger, i og med at TV'n vi har fra før fungerer utmerket...) Det kan jo hende at det vanker til ham en flatskjerm til jul ;-)
pandabjørn Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 kaur de mannfolka blir vi ikke kloke på det skal ha det største og beste bestandig hehe.. når vi flytta inn i nyhuset vårt i mai så måtte vi kjøpe oss nytt tv et 42" med LCD skjerm.......det "gamle" tv fra i høst var alt for lite å se på når vi satt lengere unna enn før......så det har sambo satt på veggen på kjøkkenet hehe + at vi har et annet tv i loftstua..... ja da blir han nok glad om du gir han et tv til jul......
EnLitenPrins Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Jeg og vil ha en sann snill sambo :) hehe..Eneste min vil er atte jeg skal kjøpe hans laptop til 3000 kr..Så han kan kjøpe sej ny...hehe Men det er ikke aktus
kaur *har født!* Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 He he Han bruker en hver anledning til å hinte innpå.... som når jeg forteller ham at han har et innmari stort hode, dersom han sitter rett foran TV'n og sperrer utsikta. Da sier han bare: "ja, hadde vi hatt en LCD skjerm, så hadde ikke det vært no' problem. Vi kunne bare hengt den på veggen...." Jeg tror at han bare venter på at TV'n vi har skal ryke. Da kommer jeg bare til å se en røyksky etter ham...for da er han på vei til å kjøpe ny. :-) Det som er litt morsomt er at han ikke har kjøpt det for lenge siden. Han MÅ liksom ha min gokjenning først. Han er litt søt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå