Gå til innhold

Hvor mange dager igjen lørdag 14.juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager igjen i dag. Sykehusbagen staar klar, men det finnes ikke tegn til at tulla vil ut med det foerste... Blir nok overtidsklubben paa meg og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

54....4 dager igjen til 50 :) Må ha sånne små nedtellinger sånn at jeg ikke skal bli gal av ventetiden;) Aldri før har jeg hatt lyst til at sommeren skal gå fort...termin 6 september. Permisjon + 3 feriedager til gode fra 10 august, så det er også en nedtellingsdato;)

Regner med at 14 dager også føles som en evighet når man bare går og venter :) he,he...

Ha en riktig god helg alle sammen:)

Skrevet

-1 her..

Første dag på overtid..

Dette kan bli to laaaange uker ja :-/

Skrevet

16 dager til termin og 10 dager til planlagt ks....

Skrevet

14 dager igjen her også.

Skrevet

50 fine dager igjen :)

Jeg er ikke klar for å føde enda.. mye som skal gjøres før han kommer :) men gøy å være med på nedtellingen!

Skrevet

18 dager igjen. Men håper på virkning av nymånen i dag. Har magen "mellom knærne". Var 2 cm åpning onsdag og s-proppen har gått

Skrevet

Har nettopp kommet over på 3.trimester og har 82 dager til termin. Synes tiden går sååå fort, fortere hele tiden i grunn. Det gikk sakte fram til ultralyden synes jeg, men etter det har det gått superfort. Nesten litt vemodig at svangerskapet snart er over alt synes jeg, selvom vi jo gleder oss masse til å møte jenta vår.

Skrevet

67 dager igjen!

Skrevet

74 dager her ;)

Skrevet

6 dager igjen til termin...

Men håper noe skjer nå SNART! utålmodig som få...

Skrevet

Jeg har bare 2 dager igjen...

Bare går å venter her :)

Skrevet

4 dager til ks

Skrevet

21 daga igjen på oss også...

Gleder oss masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...