Helene <3 Sarah Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Slik jeg har forstått det er det ok så lenge man ikke er beruset. Blir man brisen eller full bør man pumpe og kaste "første runde"
Go`mamma`n... Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 Tullemora mi sover hele natta. Så det blir ikke noe nattamming. Ho skal nok ha mat i 07.-07.30 tia i morra tidlig.Det går bra?
Tommage♀♂ Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Promillen i melka er den samme som i blodet, så pumping er unødvendig. Om du ikke får spreng da, hehe=)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har tatt meg 2 glass vin ( tok siste ca kl 22) og kommer til å amme når lillebror på 5 mnd våkner for pupp mellom 2 og 4..... Du trenger ikke pumpe deg heller hvis du blir full for alkoholen er ute av melka når den er ut av blodet........
Go`mamma`n... Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 OK.Grei måte å "vite" når en kan amme. Så når jeg våkner i morra, er det no problem, lissom. Herregud, jeg er jo ikke brisen engang. :-) Det var gøtt med øl:-) Hakke drukket siden august i fjor.......
Go`mamma`n... Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2007 Takk for svar:-) Vil jo det beste for gulljenta mi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå