Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Burde vel egentlig gått å lagt meg , men er ikke trøtt Snuppa kommer vel til å våkne mega tidlig imorgen ...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Er på vei i seng =) Junior sover borte i natt, men greit å legge seg tidlig fordet =) Sove lenge i morra =)
Koala *g07* Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 oisann er vist våken gitt hehe..sent har det blitt også jaja bør vel finne senga, snupp skal jo opp i 08 tiden. godt med litt søvn.
Dotten Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Samme som du. Burde lagt meg, men har ikke somlet meg til det enda. Dumme meg. Snuppa står nok opp tidlig her også, men håper hun drar seg til 9....
Tommage♀♂ Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Uff ja... Skulle lixom tidlig til sengs i dag, siden jeg har gjespet siden klokka 7.30 i morres... Aaah, at jeg aldri lærer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå