Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde vel egentlig gått å lagt meg , men er ikke trøtt

Snuppa kommer vel til å våkne mega tidlig imorgen ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på vei i seng =)

 

Junior sover borte i natt, men greit å legge seg tidlig fordet =) Sove lenge i morra =)

Skrevet

oisann er vist våken gitt hehe..sent har det blitt også :P jaja bør vel finne senga, snupp skal jo opp i 08 tiden. godt med litt søvn.

Skrevet

Ska ta kvelden nå.......

Skrevet

Samme som du. Burde lagt meg, men har ikke somlet meg til det enda. Dumme meg. Snuppa står nok opp tidlig her også, men håper hun drar seg til 9.... :)

Skrevet

Uff ja... Skulle lixom tidlig til sengs i dag, siden jeg har gjespet siden klokka 7.30 i morres...

Aaah, at jeg aldri lærer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...