Gå til innhold

kjøkkenet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt forferdelig, en skittenmørkbå farge på alle skap og innvendig er det ymsetapeter og kufiolilla farger fra 70-tallet i allefall. Har endelig fått overskudd til å male det, har enda ikke råd til å kaste ut skiten og kjøpe nytt =(

Kan dere hjelpe meg å finne en fin lys farge? Kjøkkenet er lite, så jeg ønsker ikke noe mørkt som den blå vi har nå. Er forresten noen store skråskap der også. Skal gjerne gå overens med børstet metall, har komfyr o.l. i det, og har kjøpt nye håndtak til dørene i samme børsta metall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for en så lys farge som mulig. Selv er jeg et fan av hvit. Det ser rent og pent ut og er veldig stilrent.

Noen synest hvitt blir for klinisk, men jeg liker det. Kan "sprite opp" med en litt fargerik duk eller noe;)

Eventuelt kan du gå for en litt mykere hvit, er en farge som heter cafe latte som er veldig fin.

Skrevet

Jeg synes en krem eller vaniljefarge høres pent ut, er ikke så fan av helt hvitt.

Skrevet

isblå!

Det er lekkert sammen med hvitt og børstet stål, ei venninne som har det på ei gammel kjøkkeninnredning i ei lita leilighert med åpen løsning. Stua har da hvite vegger.

Skrevet

Vi malte vårt gamle kjøkken i en helt lysgrå farge. Ble veldig fint =)

Skrevet

vi skal også pusse opp kjøkkenet vårt nå...har valgt en farge som heter Lys antikk ... kjempefin...den ligner litt på Latte om du har sett den ???

Men først skal vi pusse opp stua og begge soveromma. Har kjøpt oss leilighet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...