Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Stemmer det at man har rett på gratis tannlege under graviditeten?
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Å nei en får ikke noe gratis lenger i detta landet her.............
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 egentlig skal du være glad for det....dem kunne sikkert funnet på å bruke amalgam med kvikksølv hos offentlig tannlege, som det jo ville vært dersom det var gratis.....sverige har hatt forbud i mange år.....i norge er det fortsatt lov dersom det er hensiktsmessig????????? iallefall for et par år siden.........
ana baroma Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 jeg har ikke betalt en krone hos legen siden jeg ble gravid, så det er iallefall gratis. Selv med lungebetennelse og øyekatarr betalte jeg ikke noe:))
Yoggy ; ) Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Tannlegen er ikke gratis i detta landet under graviditeten (men i Sve ; ) ) Men du går gratis till legen og helsestation(jordmor helsesyster)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå