2. gangs Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Er det flere enn meg, som i uke 37 har fått myyyyye større pupper....og til tider nesten melkespreng?! Mangt og mye man lurer på..... c*,)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er i uke 39, og puppene mine har ikke vokst noe særlig.....så vidt det er bare! De vokser vel tidsnok likevel sikkert........når melka kommer!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 pupper, å liker dem ikke lenger en gang jeg.... blitt for store og alle ser på dem <<<<<<<<<<<<<<<<
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 jeg har gått opp halvannen størelse jeg... trodde jeg skulle like det da jeg såvidt fylte an A-cup før, men så heldig som jeg er så er liksom puppene mine bare blitt lengere liksom. trodde ikke så små pupper kunne henge jeg=P *ler* også så mange strekkmerker a'gitt... men større er de i hvertfall blitt... ikke vet jeg hvordan melkespreng kjennes ut, for er min første, men de er utrolig vonde til tider, og nipplene mine er allerede såre?? =P
Gjest Ut på tur Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Har gått opp 2-3 størrelser sånn egentlig tenker jeg så alle BH ene er litt små... og det er før jeg har fått melk... HJEEEELPE MEG
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 De gikk opp med en gang jeg ble gravid. Mannen syntes det er helt toppers, men jeg må ærlig innrømme at 75 E ikke er noe å trakte etter... Tungt for skuldrene er det også. Av erfaring vet jeg at de kommer til å ese enda mer når melka kommer for fullt.(Venter nr. 3 nå.) Om noen trenger en ammebh i 75G er det bare å si fra om noen mnd...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Er i uke 38 og har gått opp fra 75B til 85B.. Er veldig fornøyd for etter forrige fødsel (når jeg sluttet å amme) så så dem ut som slappe vrengte polvotter, nå er dem blitt faste og fine igjen Bare dem kunne ha holdt seg slik.... har antydning til litt melkespreng ja..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har gått opp fra 75A/B til 85C. De er faste og fine, men med strekkmerker da. Spennende å se hva som skjer når melka begynner å komme for fullt. 18 dager igjen til termin.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Bare ett tips til deg som har gått opp fra 75B til 85B Dersom puppene dine har blitt større burde du også bruke større bokstav. Tallet forteller for stor du er rundt kroppen (målt rett under puppene) bokstaven indikerer hvor stor cup du trenger for å få plass til puppen. De aller fleste norske kvinner brukker for høyt tall og for lav bokstav.
Kosel Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Jeg brukte 80/85 C/D ( litt avhengig av type) før jeg ble gravid. Nå har jeg så langt funnet EN ammebh som jeg passer og den passer akkurat..det er en triumph bh i 90F (fant den ikke i 80/85 så bedre enn ingen bh..), hvordan dette skal gå når melka kommer kan en jo lure på.... Men har funnet en nettside til en butikk som ligger i oslo som vistnok skulle ha ammebh`er opp til str J, så det blir vel en tur inn dit tenker jeg... Og det kommer sikkert til å koste...
Sommerfugl78 Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 Puppene mine vokste helt i begynnelsen av graviditeten, fra en veldig liten B til en stor B. Veldig førnøyd selv *knise*. Så har de holdt seg der siden. Er i uke 33 nå. Hørt andre her inne sier de blir litt større på slutten, og enda større når melka kommer, så venter med å kjøpe amme-bh. Men vet jo ikke hvilken størrelse jeg kommer til å trenge, må beregne litt større pupper + ammeinnlegg i ull som er ganske store. Men bh'en må jo ikke bli for stor heller, da gjør den liten nytte. Får ta med meg ullinnleggene på butikken når jeg skal prøve, hihi...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 mine har ikke vokst noe de siden jeg ble gravid, men kommer nok til å gjøre det når jeg får melk.. Bruker 75 c til vanlig og skal kjøpe amme bh i str 75 D for har hørt a de går opp ca en str.. men D er i største laget syns jeg da...
Nusse_83 Skrevet 14. juli 2007 #14 Skrevet 14. juli 2007 Mine har ikke vokst så mye i selve svangerskapet, men det er egentlig greit nok da jeg hadde 85 D fra før av. Men må jo innrømme at det skal bli gøy å se hva som skjer etter fødselen når melka kommer.
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har gått opp en bh-cup til nå, har også fått en god del råmelk. Kan ikke ligge på siden så mye, for da kommer puppen i klem, å da blir det fort vått. Har også hatt perioder der det er skikkerlig ømt i puppene, hjelper å masere de litt da. Å klemme ut litt råmelk. er i uke 32 nå..... Ei venninne som har født før, sa at jeg skulle være kjempe glad fordi jeg hadde fått råmelk så tidlig. Hun hadde ikke hatt noen ting, og da hadde jordmora på sykehuset sagt at hun kom til å få veldig vondt når melken først kom. Å da hun fikk melken (3dager etter hun hadde født), hadde hun så vondt at hun bare gikk rundt og gråt. Lurer på om puppene min blir veldig mye større når selve melken kommer for fult?? isåfall så HJELP!! bruker allerede cup str D-E, så tror jeg må ut på leting etter en amme bh i str Å.....hehe......
litakine og Theodor Skrevet 14. juli 2007 #16 Skrevet 14. juli 2007 jeg har gått fra 75B til 70D, og har kjempe sprengte pupper. Har vokst jevnt og trutt siden jeg ble gravid, og etter uke 20 har det vært helt for jævlig. Det renner råmelk ut støtt og stadig, og de er skikkelig vonde, men må vel bare holde ut. Er ikke fornøyd med brystforstørrelsen, masse strekkmerker, og typen vil ikke ha meg på hans side av senga fordi jeg bare lekker, men det er vel ikke noe å gjøre med det. Orker ikke å ha BH på om natten heller.
Gjest Ut på tur Skrevet 14. juli 2007 #17 Skrevet 14. juli 2007 Litakine Jeg har kjøpt noen Bomulds BHer på Cubus som ikke er stramme og ekle.Og de er uten spiler, bare noen i siden som jeg har klippet ut.Jeg har kjøpt størrelse 90E jeg trenger ikke sove med dem om natten...enda, men ser for meg dette blir natt BH'n Kjøp dem for store så de ikke strammer. Det var noen her som tipset om å klippe truseinnlegg i to og feste i BH'n var vist greit før det blei mye melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå