Dotten Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Bra her. Har ferie, men regner bort. Skal til det store utland på søndag.. he, he. Helt til Danmark!!! Blir sikkert bra Legoland og greier, så da kan sikkert jeg også leke litt... Er ellers i min 12. pp, så håper det klaffer snart. Har blitt spådd gravid ca september, så vi får se... Vi stresser ikke enda. Men går oktober også, blir det nok at vi må "krype til korset" å ta noen undersøkelser. Du da? Alt bra.. Strevd lenge?
Klar for en liten en =) Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 jepp.. i september blir det 1år.. Jeg har blitt spådd at det skulle klaffe i juli - september. de tre mnd. så jeg venter spent.. håper at det har klaffa nå!! hehe.. jg er så klar for babyen min nå!! skikkelig klar!! Har du no babyutstyr andsa da??
Dotten Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Ok. Skal se at vi får det til en av de nærmeste mnd. da, slik at vi begge kan hoppe over til 1. tri. Lov å håpe Har alt av utstyr, da jeg har ei snuppe på 21 mnd. straks 22 mnd, så det eneste vi må kjøpe ev. er en ny garderobe om det skulle bli en gutt. Tror ikke vi kan kle han i rosa og/eller kjoler.. he, he. Ellers kan alt annet brukes... Spennende blir det uansett. Lykke til, og ha en god natt. Kryper snart i seng... klokken tikker og går og snuppa står nok opp tidlig morgen. Gjeeesp!
Klar for en liten en =) Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 God natt og sov kjempe søtt!!!
Dotten Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Takk i lige måde.. NÅ skal jeg logge av. He, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå