dårligfantasi Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 etter og ha lest om at vannet går i sengen og div.. så sa jeg til sambo at jeg måtte få kjøpt meg sånn laken, for og beskytte senga.. eller reise meg opp fort hvis jeg skulle merke det, så det heller går på gulvet.. dette gullkornet kom han med : hvis vannet går,skal jeg heller kjøpe ny seng, enn at du skal ødelegge gulvene .. ( vi har nettopp kjøpt oss hus, som han har blitt så glad i og nøye på) hehe.. så klart , bare en liten moro uttalelse fra hans side.. følte for og dele litt humor =D
OnlyMe Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Her er det omvendt:s hehe.. Ny seng, så fått streng beskjed om å få tak i tisselaken;)
dårligfantasi Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 hehe.. helst ville han nok bedt meg sove i uthuset eller noe, for og være på den sikre siden ;D neida.. han er så god att.. hehehe
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 hehe, det sa mannen min til meg også=) bla-bla seng og madrasser; jaja, da har vi ei unnskyldning til å kjøpe oss ny seng da=) like dyrt for nye madrasser som ny seng! så det skulle jeg altså ikke bekymre meg for=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå