Gå til innhold

Ka noen anbefale ei god bok?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker krim bøker og den siste jeg las var menn som hater kvinner. Super bok:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker veldig godt "bag of fun" serien som kommer ut i bohandel/kiosk flere ganger i året.

Får de på www.bokkilden.no å

 

ta å skriv bag of fun i søke emnet også kommer det flere opp

Skrevet

Har hørt at bøkene av Stieg Larsson er veldig gode!

Skrevet

Jeg har lest alle bøkene til Mankell, liker dem.

 

Og bøkene til Camilla Läckberg er gode, syns jeg ihvertfall.

 

Nå holder jeg på med en bok som heter Labyrinten, den er kjempe spennende - anbefales :-)

Skrevet

Hvis du ikke allerede har lest alle Jo Nesbøs bøker om Harry Hole, så anbefaler jeg dem. På det sterkeste!

 

Ellers har jeg sansen for Elizabeth George som skriver om Scotland Yard-etterforskeren Thomas Lynley (Går/har nylig gått som detektime på NRK1), eller P.D.James' bøker med Adam Dalgliesh i "hovedrollen".

 

Eller Gunnar Stålesen om Varg Veum, eller Fredrik Skagen sine bøker, men de er liksom litt "gamle".

Skrevet

Kom på etpar til som jeg har sansen for;

 

Bøkene til Håkan Nesser og Anne Holt...

Skrevet

...og en til...bøkene til Lisa Marklund :-)

Skrevet

Unni Lindell sine bøker om politimannen Cato Isaksen.

Slangebæreren

(Hva heter nr. 2 igjen a.......)

Sørgekåpen

Nattsøsteren

Skrevet

Go mamma, Drømmefangeren.

Orkestergraven er også bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...