cherry coke Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Elsker krim bøker og den siste jeg las var menn som hater kvinner. Super bok:)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 jeg liker veldig godt "bag of fun" serien som kommer ut i bohandel/kiosk flere ganger i året. Får de på www.bokkilden.no å ta å skriv bag of fun i søke emnet også kommer det flere opp
melkekua™ Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Har hørt at bøkene av Stieg Larsson er veldig gode!
¤ my precious ¤ Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har lest alle bøkene til Mankell, liker dem. Og bøkene til Camilla Läckberg er gode, syns jeg ihvertfall. Nå holder jeg på med en bok som heter Labyrinten, den er kjempe spennende - anbefales :-)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Hvis du ikke allerede har lest alle Jo Nesbøs bøker om Harry Hole, så anbefaler jeg dem. På det sterkeste! Ellers har jeg sansen for Elizabeth George som skriver om Scotland Yard-etterforskeren Thomas Lynley (Går/har nylig gått som detektime på NRK1), eller P.D.James' bøker med Adam Dalgliesh i "hovedrollen". Eller Gunnar Stålesen om Varg Veum, eller Fredrik Skagen sine bøker, men de er liksom litt "gamle".
¤ my precious ¤ Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Kom på etpar til som jeg har sansen for; Bøkene til Håkan Nesser og Anne Holt...
¤ my precious ¤ Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 ...og en til...bøkene til Lisa Marklund :-)
Go`mamma`n... Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Unni Lindell sine bøker om politimannen Cato Isaksen. Slangebæreren (Hva heter nr. 2 igjen a.......) Sørgekåpen Nattsøsteren
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Go mamma, Drømmefangeren. Orkestergraven er også bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå