Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for posten fra deg har sendt deg post tilbake :)

Skrevet

:-) Å jeg har svart !

Skrevet

du har ny pm.......:))

Skrevet

heisann!

hva har du gjort i dag?

jeg har ikke gjort så mye har vært så veldig trøtt, skulle vært i senga for mange timer siden...men så satt jeg og sambo å så på UNO, kunne vært foruten den filmen!

Skrevet

Hei m@sander!

I går gjorde jeg ikke stort. Mannen tok med guttungen på båttur, så jeg sov i noen timer :-)

Når de kom hjem spiste vi pizza og så Lucky number Slevin!

Det var en utrolig bra film!!!!!!!!!!! Men når det er sagt så likte jeg UNO veldig godt å da :-)

Så en kjempe bra film forrige dagen å, Blood Diamond m/ Dicaprio. Djiiizus, tårene rant da!

Planer i dag da?

Her blir det rydding på LAVT nivå hehe.

Skrevet

Godmorgen *Vetlis*

Uno var grei på en måte, men jeg liker ikke så mye voldsfilmer :(

jeg klarte tom å strigrine når gutten skjøt hunden ! sikkert pga jeg har en liten hund selv at jeg grein...+ at jeg er veldig følsom om dagen kan grine veldig ofte :(

idag blir det en stille rolig dag, bare en tur på butikken senere...sambo sover ennå, mens Sander leker på rommet sitt, han har begynt å krabbe opp på bordet han fikk på 1 årsdagen først går han opp på en stol og videre til bordet.

snart skal vi spise frokost er så sulten....

deilig med fint vær i dag også, tror ikke det blåser så mye i dag som det gjorde i går! var jo regne stormen jo....sambo fant parasollen hos naboen i går morres hehe....

Skrevet

Hmmm... da burde du ikke se noen av de jeg anbefalte nå, for de er ganske grusome!

Jeg sipper og griner selv om dagen jeg :-( Føler meg rimelig hormonell kan du si!

Åssen hund har du? Jeg har en liten dachs og en dunker. Dvs, mannen min har en dunker og jeg har en dachs hehe!

Ja de vet å ordne seg de små, kommer seg frem overalt hehe!

Har dere ferie begge to om dagen ? Mannen min beg på jobb i dag, det var ikke spes stas tror jeg :-D

He he, det var en del som blåste rundt i gården her å....

I dag skal jeg kanskje på stranda, hvis jeg tør? Ender vel med at Bellona kommer for å redde den hvalen på land :-(

Skrevet

jeg er sykemeldt om dagen og blir nok det frem til tulla kommer..sambo har begynt på sin 4 uker og begynner å jobbe neste mandag da jeg skal til jordmora mi....

jeg har en liten papillon på 6 år....

vi har ikke fått vært på stranda i år i det hele tatt ikke i fjord heller :(

orker ikke å ligge rett ut å sole meg lengere har blitt for "gammel" hehe

hvilken uke er du i nå?

Skrevet

JA jeg er sykemeldt jeg også, går på svangerskapspenger jeg. Det frister ikke noe særlig å dra på stranda, men Vetle synes sikkert det er litt stas. Han skal egentlig på ferie til pappa'n i dag, men han svarer ikke tlf en gang :-( MØKKAHUE!!!!!!!!!!!!!

Jeg er 14+2 i dag. Du da?

Skrevet

æsj så kjipt at ikke pappan til Vetle svarer da særlig hvis dere har en avtale at han skal til pappan i dag!

reiser du til skallevold eller Ringshaug når dere skal bade?

jeg er 20+3 :)

Skrevet

Han påsto at han hadde sagt de to siste ukene av ferien sin, men jeg vet 100% at han bare sier det fordi han skal være teit ! Sånn er det vært år.

I dag dro vi på Karlsvika :-) Føler meg ikke vel sammen med alle de " lakrisene" på Ringshaug hehe!

20+ 3 ja:-) Beg å få mage da?

Jeg trodde foresten jeg så deg på butikken i sta, men det var sikkert ikke deg altså :-)

Handlet du på Kiwi?

Skrevet

nei vi handlet på meny på råel...

ja mage har jeg fått for lenge siden hehe

hadde jo en liten mage fra før av etter Sander...

kommer ann hvor på Ringhaug du ligger, jeg pleier å ligge lengst mot furustrand for der er det ikke så mye folk, men heller ikke så mange barnefamilier...men det var den gang jeg ikke hadde barn da :)

har du gått opp i vekt?

jeg gikk ned 3 kg når jeg ble gravid, og nå har jeg kanskje gått opp 1kg frem til nå, håper jeg slipper å lande på 20kg som jeg gjorde med Sander..

i kveld skal vi ha taco sambo holder på å steke kjøttdeig, jeg har tatt det andre tilbehøre, så nå måtte jeg sette meg ryggen er vondt!

vi snakkes kansje mere i kveld

hei så lenge

klem

Skrevet

Oki, jeg vet ikke helt hvvorfor, men sto ei dame med gravidmage i kassa ved siden av meg i sta, så tenkte jeg på deg? Men det ville vært for rart hehe!

JA, jeg vet, men føler alikevel at jeg blir mere anonym på karlsvika hehe.

Jeg har noen kg fra før jeg, men har bare gått opp 1kg til nå, så kan ikke klage synes jeg :-)

Å taco hørtes godt ut! Det vil jeg ha også, men mannen min ringte nett, å lurte på om han skulle ta med en pizza hjem fra jobb. Å det er jo godt det også.

Klem

Skrevet

mmm pizza er også kjempe godt da...er første gang vi spiser taco etter vi flytta inn i nyhuset vårt ....og her har vi bodd siden 7mai så det var på tide hehe..

jeg var mye dårlig både før og etter flyttingen derfor har det ikke blitt så mye vektoppgang......

hvordan var pizzaen? hvor pleier dere å kjøpe den?

vi liker godt pizza vera vi på Gauterød lett vei å kjøre å hente :))

sambo jobber ute i boden å rydder vekk juletingene som skal opp på lofte greit å får det bort fra uteboden blir litt mere plass liksom..

etterpå skal vi spise jordbær med melk på..

Sander er alergisk mot jordbær han blir så innmari sår i rompa :(

burde jeg ha tenkt for da jeg lå på sykehuset når jeg fikk Sander så spiste jeg brødskive med jordbær på hver dag, og han ble kjempe sår..håper det går over etter hvert at han kan spise jordbær når han blir større....:)

kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...