OnlyMe Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i tisselaken i str 180x200???? Og det i bergen... Har funnet tisselaken på noen butikker, men er jo bare i helt teite størrelser:(
Love my kidz Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Nei vet ikke.. men hvorfor skal du ha et så stort tisselaken? Hele dobbelsenga?? Er det nødvendig? Husk at det blir klamt selv om det blir lagt under lakenet. Jeg har et lite et som jeg har hatt under rumpepartiet mitt noen dager, men fjernet det forrige natt fordi det ble for klamt, får jo ikke snudd meg! Så går vannet mitt mens jeg sover, så får jeg heller rense overmadrassen.. tisselaken er bare ekkelt!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Hva i all verden skal du med ett så stort tisselaken? Vet de har store laken på apotekene, men vet ikke om det finnes så store. Vi kjøper på apoteket til mini, slike engangs...
OnlyMe Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 Kjekt å ha i sengen (den nyyyye) med tanke på vannet som kan gå, og lekking av melk osv...
kaur *har født!* Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Du får kjøpt laken i enkeltsengstr. vet jeg. Det går jo ann å bruke. Hadde bare på min side sist, og det gikk greit.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 På Jysk har vi tisselaken med og uten strikk i størrelsen 90x200... kan jo enten legge to stk av disse (overlapping) eller et på tvers..?
Som Natt & Dag Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Vi kjøpte et formsydd tisselaken til dobbelt seng på IKEA, det er ikke klamt, merker knapt at det er der, selv på de varmeste nettene i sommer. Selv om vannet mitt ikke gikk i sengen har det vært veldig greit å slippe å ødlegge madrassen vår med melke søl, tro meg jeg har lekket mye melk den første tiden. Veldig greit å ha et til hele dobbeltsengen, da slipper man å bekymre seg for hvor i sengen man ligger.
Som Natt & Dag Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70096848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå