Gå til innhold

Tror jeg er dib-skravles verste mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

* bruker til tider våtservietter..og gjett hva..... huden hennes finnes ikke sår og hun vrir seg ikke i smerte når jeg bruker de...

* ammet 50% i 5mnd (hadde ikke nok til å fullamme så jeg gav mme ved siden av) og etter det mme...det at jeg prøvde så godt jeg kunne og gråt bitre tårer teller ikke.. mme er og blir mme en dårlig og patetisk erstatning til mm...

* Hun sitter fremovervendt i bilen..jeg trenger ikke å si mer..bare hets i vei...om jeg synes det var til det beste for henne ..ja..orker ikke å forklare mer fordi etter dere har lest ordet fremovervendt er resten som står etter det svada....

* Jeg bruker ordet "Nei" og "Ikke" istedet for å sette meg på huk og prøve å forklare noe i rolige former til en 18mnd gammel jente som alikevel ikke kommer til å høre etter for etter å ha skjønt at hun ikke får vilja si spyr hun ut ild og kaster ting rundt seg i håp om at mammas "nei" blir til"jo vær så god..bare reis deg opp i sofaen og løp villt rundt..."

* Hun har fått smakt på is........ Å guri... hun kommer til å bli ordblind......

* Tja..... hva annet er det jeg kan legge til da... er det noe jeg har glemt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, at kakao er sprengt :P

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Skal si deg en ting jeg, det virker so mat alle disse perfekte mammaene bare eksisterer på dib.

Når jeg er ute ser jeg helsetepper foran vognen, forovervendte seter, våtservietter, is og alt som her inne gjør deg til en dårlig mor. Flaskemating osv.

Så jeg vil nok tro de fleste her inne ljuger på seg en del!!

Skrevet

hehe..jeg oppfyller i hvertfal ikke alle "krava" for å bli kåret som "Årets mamms 07" :-DDD

så du er ikke aleine!

Skrevet

Kanskje vi skal danne en klubb he he he

Men fy å deprimert en blir etter å ha vært på skravle....

Skrevet

Hehe..ikke ta det så¨tungt. GJør det du føler er riktig for dere...

Skrevet

Jeg glir vel rett inn der jeg da... :-I

*Jeg bruker kun våtservietter en ytterst sjelden gang.

*Brukte tøybleier i ett år.

*Jeg har hengt teppe foran vognen for at "vilter" skal sovne, men tar den vekk med en gang hun har sovnet.

*Jeg ser helst at hun ikke får i seg sukker. Men hun har smakt litt kake, kjeks og vafler hos pappaen og hos mormoren.

Også i selskaper seff. Aldri saft eller brus.

*Jeg ammet 100% i seks mnd og ammet til hun ble ett år, da sluttet jeg pga jeg måtte begynne med allergimed.

*Hun har aldri fått flaske.

*Hun har kun brukt og bruker ennå bakovervendt sete.

*Jeg forsøker å ikke mase på henne med nei og ikke gjør det. Jeg forsøker å si, kan du heller leke med den, mamma blir glad om du står stille, mamma hadde blitt veldig glad om du hadde lekt med dukken din i stedet. Se her, denne kan du ta.

Om hun gjør noe hun absolutt ikke får lov til, forsøker jeg å forklare hvorfor. At hun ikke skjønner alt jeg sier, gjør ingenting. Hun skjønner at hun ikke for lov og hun skjønner at det er alvor.

Men dette er rimelig enkle ting synes jeg, men jeg er langt i fra perfekt bare fordi jeg gjør dette. Det er MYE mer ved forelder rollen enn dette..

Skrevet

OGSÅ vaksinerer jeg IKKE!

Tjohoo!!

Der var grunnen til at jeg IKKE glir inn i skravles "perfekte-forelder" rollen.

Skrevet

He he.. takk :)

Gjør mitt beste som de fleste.. men ikke lett å holde humøret på topp når

minsten er i vranglås og alt en gjør er galt..

minsten nekter å spise...

vanskelig å legge...

plutselig har begynt å stå opp tidligere og tidligere uansett hvor senere vi legger minsten

og så går en inne på dib skravle for å evt få en oppmuntring eller lese koselige historier og så er det full av rivalisering omm hvem som har siste nytt og er beste og mest ansvarsfulle mamma.. nei.. da gir jeg opp

Skrevet

jeg er så ille at jeg alltid bruker våtservietter :/

is har han fått lenge.

og sier nei.

men sete har jeg bakover...

Skrevet

Herregud, du har én unge... Hvor vanskelig kan det være??

Skrevet

Å.. herregud..... hvor vanskelig kan det være å LA VÆRE Å SKRIVE NOE HVIS DU IKKE HAR NOE VETTUGT Å SKRIVE ....

Skrevet

Here we go again...

Nok en gang alle-tingene-vi-gjør-som-alle -andre-hetser-oss-for-og som-vi må-påpeke-at vi-gjør-i-alle-fall-tråden

Hva er poenget? Stol på egne valg og blås i hva andre mener! Er du mamma bør du ha blitt voksen nok til å ta egne valg og stå for dem uten å måtte kakle om det i tide og utide for å få andres støtte. Argh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...