SaDa Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Er på ferie i lillehammer og ene vogna gikk føyken. Noe sted i lillehammer jeg får tak i ny??
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Akkurat vært der nå og det var en barneforretning med vogner etc. helt i enden av gågaten... Til høyre om står mot maihaugen.. Om du skjønte meg nå, hehe:o)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Det er i alle fall tre forretninger i Lillehammer sentrum som selger barnevogner. I Mesna Senter er det en, tror de har Emmaljunga, bl.a. Oppover mot Kjøretøyhistorisk museum, under Mesna Mat. Dette er forholdsvis langt nord i gågata, og litt ovenfor. Midt i gågata finner du Cubus på gateplan, og i etasjen over finner du Yes, vi leker, og de har bl.a. Basson-vogner. Langt sør i Storgata (samme gate som gågata) ligger Mor og Barn, og de har i alle fall Simo og Teutonia.
SaDa Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 Tusen takk for svar=) Da får vi se om det blir ny vogn eller kanskje jeg finner en på finn:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Som Kakao skriver, bare at det er helt i enden av gågate, både nord og sør. Wenches babyutstyr heter den som er nord (opp fra lilletorget) og Mor og barn heter den som ligger sør i byen. Og Cubus som har YES vi leker i andre etasje, den er omtrent midt i gågata.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 E'kke rein gågate der hvor Mor og Barn er, vel? Er det ikke envegskjørt sørover, der da? Var i alle fall det sist jeg sjekka.... Pirker nå altså, men spør egentlig for å få vite om gågata har blitt utvida helt til Søndre Park...
dumme mamma Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Du har helt rett kakao, det er enveiskjørt der, men vi regner det til gågata lell....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå