Gå til innhold

Noen som er kjent i lillehammer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på ferie i lillehammer og ene vogna gikk føyken. Noe sted i lillehammer jeg får tak i ny??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat vært der nå og det var en barneforretning med vogner etc. helt i enden av gågaten... Til høyre om står mot maihaugen.. Om du skjønte meg nå, hehe:o)

Skrevet

Det er i alle fall tre forretninger i Lillehammer sentrum som selger barnevogner.

I Mesna Senter er det en, tror de har Emmaljunga, bl.a. Oppover mot Kjøretøyhistorisk museum, under Mesna Mat. Dette er forholdsvis langt nord i gågata, og litt ovenfor.

Midt i gågata finner du Cubus på gateplan, og i etasjen over finner du Yes, vi leker, og de har bl.a. Basson-vogner.

Langt sør i Storgata (samme gate som gågata) ligger Mor og Barn, og de har i alle fall Simo og Teutonia.

Skrevet

Tusen takk for svar=)

Da får vi se om det blir ny vogn eller kanskje jeg finner en på finn:)

Skrevet

Som Kakao skriver, bare at det er helt i enden av gågate, både nord og sør. Wenches babyutstyr heter den som er nord (opp fra lilletorget) og Mor og barn heter den som ligger sør i byen. Og Cubus som har YES vi leker i andre etasje, den er omtrent midt i gågata.

Skrevet

E'kke rein gågate der hvor Mor og Barn er, vel? Er det ikke envegskjørt sørover, der da? Var i alle fall det sist jeg sjekka.... Pirker nå altså, men spør egentlig for å få vite om gågata har blitt utvida helt til Søndre Park...

Skrevet

Du har helt rett kakao, det er enveiskjørt der, men vi regner det til gågata lell....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...