pandabjørn Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 jeg kan ikke svare på spm ditt, men vil bare si at du har post.......
melkekua™ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 dytt ) lurer på om str er store eller små....vurderer nemlig å bestille over nettet, men hvis det blir for tuklete drar jeg inn til byen.
twoboys & a girl Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Kjøpte en overdel, som kan brukes som ammeoverdel senere. Bruker vanligvis M i overdeler, men her måtte jeg ned i S eller var det XS. Ikke akkurat den største personen.... Må alltid prøve så handler aldri på nett.
tudeluuu Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Hei! Jeg kjøpte en gravide-dongeribukse i forrige uke, på den kule mage. Er nok lurt å prøve, men du har vel returrett/bytterett dersom du bestiller på nettet?? Jeg bruker vanligvis str 40/42 i bukser, og kunne bruke 38/40 i den buksa jeg kjøpte, og en annen jeg prøvde måtte jeg ha i 40. Det er litt større (mer normale str vil jeg vel si) enn ellers i butikkene. Kjøp en str mindre enn du er vant til, hvis du bestiller over nett, så får du heller bytte hvis det blir feil =) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå