Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Er bare så jævla drittlei nå. (sorry uttrykket) Er bare så lei av å komme i siste rekke. Uansett hvor mye vi skulle ha gjort hjemme, så kan alt liksom gjøres senere. Enten det er hans personlige interesser (sport) eller kompiser som trenger hjelp til noe, kaster han alt han har i hendene og løper til for å hjelpe andre. Fin egenskap å hjelpe andre, ikke det, men, tenk hvis han hadde gjort det han skulle gjøre hjemme først? Århhh, er sååå lei av at ting ikke blir gjort! Han viser veldig liten interesse for å pusse opp hjemme, så det er det jeg som gjør. Mens samtidig så har han sikkert lagt 300m2 gulv hos andre. Det haster visst veldig for andre, ser du Dagens syteinnlegg *sorry*
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Hehh... Min kjære er veldig flink til å tegne/male og da vi flyttet inn for litt over ETT ÅR SIDEN, sa han at han ville male et bilde vi kunne ha på veggen i stuen. Forrige lørdag fikk jeg nok og gikk ut og kjøpte to bilder, da det enda ikke var kommet noe opp på veggen. "men jeg har jo fri en uke nå, så jeg hadde tenkt til å gjøre det nå.." sa han da, men da bare fikk han klar beskjed om at det måtte han bare gjøre - jeg skulle gladelig plukke ned bildene dersom han malte et til oss. Men til den tid kom ville jeg ha disse bildene på veggen. Nå er det som sagt én uke siden han påsto at han hadde tenkt til å gjøre det, og enda har han ikke kjøpt lerret en gang Tror det er litt typisk menn.. Er ihvertfall typisk min mann! Men det må sies, at når han først setter i gang er han både flink og effektiv:)
Ioren Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Samboeren min er ikke sånn... Altså, han er ikke verdensmester i husarbeide eller noe sånt, men hvis han skal hjelpe andre med ting, så sier han som regel til dem at "Jeg må bare bli ferdig med det og det hjemme først". Nå pusser ikke vi opp noe særlig da, siden vi leier, men hvis det er snakk om hjelp med bil eller data, så fikser han det hjemme før han fikser for andre, evt. han og en kamerat tar kameratens bil først, så tar de vår dagen etter eller motsatt..
twoboys & a girl Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Virker som de tenker jeg hjelper de så får jeg hjelp når det trengs. Som oftest aldri. Min samboer er på jobb hele uka, så må han hjelpe venner og bekjente eller bruke tiden til hobby; fjernstyrt bensin bil eller drikking. Er så drit lei i blant. Prøvd å få han til å hjelpe til med husarbeidet, fått beskjed om neste helg i over en mnd nå.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Hei... Mulig jeg er inne i en deppeperiode, men jeg synes ikke samboeren min interesserer seg særlig for det som skjer inne i meg... At magen vokser og at det faktisk går an å kjenne liv utenpå magen min nå... Ikke har han tatt noen bilder av magen min, etterhvert som den har vokst... Ingenting... Det hender han legger hodet mot magen, men da bare for et kort øyeblikk akkurat som om han gjør det for å glede meg. Dette gjør meg fryktlig lei meg... Dette er hans første... Burde han ikke være mer interessert og nysgjerrig?? Ikke sier han noe særlig om magen min heller... At den er fin osv... Har bare lyst til å stenge meg inne og gråte!
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Ja, min mann setter så absolutt familien først. Men det har ikke alltid vært slik! Har vært sammen med ham i 10 år og de første 3-4 årene av dem ga han mer eller mindre f...n i hva jeg mente og gjorde det han selv ville. Utrolig at jeg fortsatt holdt sammen med ham! Så ble jeg gravid med barn nr. 1 for 5 år siden og da begynte sakte men sikkert en prosess som gjorde ham mer stedbunden og familievennlig som person og dette har bare eskalert ettersom tiden har gått. Nå som vi venter nr. 2 er det ingen tvil om at han setter familien foran alt. Drar for eksempel nesten aldri på fest lenger. Han er forresten 29 år. Selvfølgelig har vi noen dårlige dager innimellom, men alt i alt er han en super mann og far som jeg blir mer og mer glad i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå