manonym Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Var inne på den siden til fine kjoler du la ut i et annet innlegg. Maaaange fine!!! *sukk* Vet du om det er mulig å prøve de og sende tilbake om de ikke er fine på?
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Du kan ta mål av deg selv & sende inn så finner de riktig str til deg. Venter selv på en kjole jeg har bestilt der nå. Man har 14 dagers angrefrist - så bare å sende inn innen fristen hvis man ikke er fornøyd.
manonym Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Hvilken har du bestilt da? Var så mange fine, skal i bryllup andre lørdagen i august, må finne noe til da. Men blir vel litt dårlig tid til det vist den ikke blie fin på.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Den lørdagen skal jeg i bryllup å =) De har butikk på Jessheim å ... Har bestilt den rosa nydelig kjole til 1339kr Den med sånn halterneck bånd & stram på overkroppen & går ut nedover ....hvis du skjønner ???
manonym Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Ja, den var nydelig den (om jeg ser på riktig da=))! Håper du får det kjekt i bryllup da! Og at kjolen blir bra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå