Gå til innhold

Etter uke 35, hvor ofte går dere til jm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått i uke 34, 36, 38, 40 og nå i 41 (og snart i 42 :-( )

Skrevet

Var hos jm i uke 33, hos lege i uke 36 og skal til lege i uke 38.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Varierer litt 1 og to uker mellom

Skrevet

Var i uke 34, skal i uke 36 også muligens en gang før jeg skal ha KS i uke 39... Får se hva de sier på sykehuset...

Skrevet

hei, j har gått hos jm hver uke siden uke siden uke 36 og er fornøyd m det:)

Skrevet

Hmmm...virker som om dere går ofte etter uke 35....Jeg har foreløpig fått time hos legen min 1 august og hos jordmor 16 august, dvs uke 35 og uke 37, så da blir det 3 uker i mellom. Hvis alt ser bra ut regner jeg med at det blir slik, men hva som skjer etter jordmor 16 august vet jeg ikke ....det er da 3 uker til termindato.

Har hittil hatt et problemfritt svangerskap med tanke på de "store" tingene. Har lett vond i bekkenet - hvis jeg har vært for aktiv med ryggen min, kan det gjøre vondt noen dager, men er ellers bra. Har også slitt litt med kvalme og med mye halsbrann (takk for at melk gjør underverker for meg!!), men har kunne bevege meg og være aktiv hele tiden, så håper det varer frem til fødsel. Har nemlig ikke fått gjort så veldig mye forberedelser til babyen kommer enda.....Kanskje denne helgen passer fint for det...

Lykke til videre med svangerskapet og ha en riktig god helg:)

Skrevet

Jeg var på kontroll i uke 34,38 og neste blir i uke 40. Håper ikke jeg trenger den siste.

Skrevet

den siste måneden går jeg hver 14 dag

Skrevet

var i uke 28, skal neste til lege uke 33, jm 36, lege(eller jm) 38 og Jm(lege) uke 40.

Skrevet

men lilletrille, det er jo bare to uker mellom 1 og 16 august?

Skrevet

Jeg går til jordmor annenhver uke nå og jeg er i uke 37. Men tror det er fordi at jeg har hatt ett veldig greit svangerskap uten så mye plager og komplikasjoner.

Jeg er fornøyd med å gå annenhver uke :) Har fått beskjed om at det bare er å ringe hvis det er noe. Så skal jeg få time med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...