Gå til innhold

spm til dere gutter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor onanerer gutter som oftest? og hvordan - liggende? stående?

og hvor lang tid bruker man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle gutter onannerer:-) Jeg for min del har så mye sex at jeg ser på mannfolk som onannerer som kroniske mammadalter og sexavvikere... Skulle jeg mot formodning ikke hatt sex med mine i løpet av en dag, så har jeg ei russisk importvare som tar den jobben du etterspør:-)

Skrevet

Nå var spørsmålet til hannkjønn da.....

Skrevet

Men Dr. Yppert er vel hankjønn? Eller utgir seg i hvert fall for å være det! Født i 1929 står det i profilen!!! Hva i huleste gjør den personen inne på en nettside som dette?

Skrevet

Hør her dere anonyme "penisfiklere"... At mannfolk som har damer som forbruksvare (altså meg), sitter ikke å "napper løken" slik mammadaltene og sexavvikerne gjør:-)

Skrevet

Hør her din udugelige løgner. Du er kvinne. Noe annet er ikke mulig. Du burde forresten utvide ordforrådet ditt en smule...Den eneste varen du forbruker er usannheter og du vet det. Så gjør oss alle en tjeneste og slutt.

Skrevet

Hør her din ubrukelige penisfikler.... greit at du har problemer med å akseptere at alle nærgående peniser trekker seg sammen i ditt nærvær, og ikke nok med det, men forstår frustrasjonen din ekstra godt når til og med dildoen din visner og korna på maiskolben faller av før du får plassert dem i riktig posisjon... Ikke rart at du er gretten her inne... La heller oss som har peiling på sex, styre disse sidene, så kan du heller prøve å avstive dildoen din med et stålrør...slik at den holder seg stiv:-) Dessuten er kvinner for meg en forbruksvare:-)

Skrevet

Dr, alenefar til 4, forbruker av kvinner.....OG den 14. mest aktive brukeren her inne...herregud du juger så du tror det selv. Tipper du er ei grå mus av ei alenemor som fyller dager og kvelder med dib i sofaen med junkfood på bordet og flere pc'er koblet til så du kan være flere brukere samtidig og "snakke" med deg selv....og du dette har du drevet med i lang lang tid nå....på tide å søke hjelp kanskje?

Skrevet

hehe.. syke kjærring.. Ikke rart du sliter med humørsvigninger med den mistenkligjøringa og dårlige etterforskningstaktikken du benytter:-)

Ikke rart mannfolk får sexvegring med slike som deg i nærheten:-)

Skrevet

Se der ja, ingen argumenter som vanlig...adios!

Skrevet

Hvis du ikke har andre spørsmål å spørre om hvor gutter ronker, så er du vel lite verdt som sexobjekt vennen:-)

Skrevet

Kanskje du skulle ha begynt på skolen lille Dr. Yppert. Kan ikke stave ordet runke engang :) Stakkar, stakkar, STAKKAR

Skrevet

Ikke rart du har mange spørsmål om sex, når du attpå til skal vite hvordan ting skrives:-)

Ellers ser jeg at du har lagt inn så mange spørsmål her siden i går, så du virker litt hysterisk ettersom du ganske sikkert er totalt blottet for seksuelle kvaliteter:-) Slike fantasiløse og ubrukelige penisfiklere som deg, som krever pakkningsvedlegg på menn er lite verdt.

Skrevet

Men lille stakkar Dr. Yppert da. Jeg er en helt annen, er ikke jeg som har skrevet innlegget her ass. Kanskje du skulle ha tatt deg en bolle eller en gulrot (hvis de vil komme i nærheten av deg da)...

Skrevet

folk har jammen meg mye artig å diskutere om gitt... ;)

Skrevet

Dr. Yppert er og blir en taper, og det vet h*n så alt for godt selv! Derfor prøver h*n febrilsk å få alle andre like langt ned i møkka som seg selv..! H*n lever og ånder for det her inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...