Gå til innhold

Hehe, noen som ble provosert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"ler" Noen som har innsett at dette kun er på pure "f...." ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å ha sagt det så er konen på jobb...

Skrevet

Hun har nattevakt og reiste herfra sånn rett før jeg startet denne diskusjonen hehe. Hun glemte å logge av...

Skrevet

Må nok skuffe deg..

Det kunne ikke interressert meg mindre!

Skrevet

Vel, er det ikke bra for deg..

Men desverre så er det ikke noen som i det hele tatt gidder å bry seg noe om hvem som er bak nicket..

Skrevet

Hehe

Skrevet

Gir blaffen i hva andre mener om det derre..

Jeg bare sier hva jeg mener...

Synes synd på konen din, om det er sant og...

SEngetid for unger nå...

Husk å pusse tenna! Natta!

Skrevet

For en ufattelig dårlig unnskyldning for å ha satt nicket sitt i et dårlig lys, haha, tror jeg ler meg ihel!

Skrevet

virkelig god humor...kunne vel funnet på noe mer originalt da om du først skulle ha det litt gøy?

Skrevet

*ler*

Ikke glem kosebamsen da!

Skrevet

Haha, bare le :-)Jeg ler sikkert vel så mye hahaha

Skrevet

Tenkte bare litt på hu derre kakao! Lurer virkelig på hvilken bil hu har investert i, ho hadde jo så mange gode tips til andre her inne ang bilkjøp!

Tipper ho kjører bakfram med 10 åringen i sin hyundai stasjonsvogn!

Du også forsåvidt!

Skrevet

Av og til føler jeg at jeg har et litt stusselig liv som sitter her på dib nesten hver kveld. Men jeg er jo aleine med ungen, og kommer meg ikke så mye ut etter at hun har lagt seg. Dib er jo et greit sted å henge da.

Men hadde jeg hatt en mann som satt her inne for å prøve å trekke opp andre damer.... da hadde jeg virkelig ikke følt at jeg hadde gjort det særlig bra i livet...hadde blitt så flau!! herregud...er det mulig? Jeg NEKTER å tro at det er sant, jeg altså.

Og hvis det kommer svar på dette, så er jeg i alle fall overbevist om at det ikke skjuler seg noen mann bak, for så stusselig er det ikke mulig å bli, sitte her å følger med på om det kommer flere svar på denne latterlige tråden (som folk som meg skremmende nok gidder å bruke energi på å svare på...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...