@nneliten Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Har du laget fotobok? Hvilket program brukte du? Fornøyd med resultatet? Jeg har lastet ned både fra Foto Knudsen og Elite Foto + at jeg har prøvd meg på eurofoto sin online fotobok. Har bare så vidt begynt, og ikke fremkalt noe enda. Liker foreløpig Foto Knudsen best - mest bakgrunner ol. å velge i. Er litt spent på om dette er noe å satse på eller om den gode gamle klipp og lim er det beste...
snartmammapåny Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har laget og er kjempe fornøyd med resultatet:D Gamle klipp og lim ble somregel liggende halvferdig i en skuff. Så dette var midt i blinken for meg. Brukte elkop sin fremkalling jeg da. Har ikke prøvd de andre så aner ikke om den er bedre eller dårligere, men jeg er iallefall fornøyd med det programmet de hadde. Var lett å jobbe med og resultatet ble kjempe flott. Har fått så utrolig mye skryt av den boka:D
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 har laget flere på fotoknudsen, og gitt bort i gave til oldemor og bestemødre. De har blitt kjempeglade, og vi har fått mye skryt
Annie Bailey Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har laget to forskjellige. Den ene fra fotoknudsen og den andre fra fotolabo. Ble kjempefine begge to, men den jeg laget fra foto knudsen var nok litt flottere. Valgte den største boka, mens fra fotolabo skulle jeg ikke ha så mange bilder i så der ble det en litt enklere bok. Men begge stedene har du muligheten til å velge forskjellige bøker. Resultatet inne i bøkene og av bildene var jeg ihvertfall godt fornøyd med.
rødhette* Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har laget flere med japan photo sitt, og er kjempefornøyd. Har fått masse ros for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå