ALIICE Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hvilket bilmerke har du da? For du vet vel at det også er viktig for sikkerheten! Kjører du en liten, rimelig bil er du ei dårlig mor, for den har mye dårligere sikkerhet enn feks min Mercedes M-klasse. Med andre ord, sagt med dine ord: Hvis du ikke investerer i en skikkelig kvalitets bil, er du ei udugelig mor!!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Hehehehe, skal love deg at den er sikker
Tigerpuz Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Men du vil altså ikke fortelle oss hva slags bil vi MÅ kjøpe oss da??
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Hva med Volvo XC 90 da?? er ikke sikker nok den da eller??? er samme type bil men enda større.............................
ALIICE Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2007 Joda, sikker den også, men synes de øvrige er penere=)
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 ...........og enda dyrere.. hehe.. jeg har ikke råd til så dyr bil jeg skulle ønske det men.. får kjøre min "fæle" Volvo V50 2007 jeg da... Er vel ikke helt usikker å kjøre den heller.. hihi Er enig med deg at de er pene å....
Den lille prinsesse Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Hva med Land Roveren vår da??? Større og mer sikker.... Eller den svære Dodge´n sambo vil kjøpe... Kjører nok over alle udugelige mødrene som sitter i Polo´n sin ; P
Cat.68 Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 Opel Omega Stasjonsvogn 2,5 V6, 1995 Kvalifiserer jeg til bra mor eller??
Elipepsi Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 Hihi, cat, den er aaaalt for gammel. Hele to år gamlere enn min, den er jo fullstendig utdatert.. (Og om du skulle være i tvil, dette var ment ironisk
ALIICE Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. juli 2007 Nja, egentlig ikke.. Du bør nok begynne å spare sånn som kakao har foreslått. I tillegg bør du kjøpe deg en bil der barnet kan sitte bakfram til han er minst 12 år.
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 cat 68: haha, må bare le vi må være dårlige mødre som kjører stasjonsvogn... unnskyld meg men jeg må bare leeeeeeeeeeeee....... virker ikke som om jeg kvalifiserer som god mor, får håpe du gjør det.. hehe
ALIICE Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. juli 2007 Dodge er nok litt for harry for min del..........
Den lille prinsesse Skrevet 13. juli 2007 #16 Skrevet 13. juli 2007 Dodge er nok for harry for min del også, hehe! Men SUV blir det nok igjen, når barna kan sitte fremovervendt. For selvom bilen ser stor ut utenifra er det er det jævlig liten plass i baksetet. Noen som også nevnte at touran var en romslig bil, det er det IKKE. Ikke plass til 2 bakovervendte bilseter der, hvis føreren er 1,90 høy.
ALIICE Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 13. juli 2007 Touran er oppskrytt skrot. Kun de som ikke har peiling som kjøper den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå