Gå til innhold

Kjære "De utrolige"!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket bilmerke har du da? For du vet vel at det også er viktig for sikkerheten! Kjører du en liten, rimelig bil er du ei dårlig mor, for den har mye dårligere sikkerhet enn feks min Mercedes M-klasse.

Med andre ord, sagt med dine ord: Hvis du ikke investerer i en skikkelig kvalitets bil, er du ei udugelig mor!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thihi

Skrevet

Hehehehe, skal love deg at den er sikker

Skrevet

Men du vil altså ikke fortelle oss hva slags bil vi MÅ kjøpe oss da??

Skrevet

*venter i spenning*

Skrevet

Mercedes M-klasse eller BMW X5.

Skrevet

Hva med Volvo XC 90 da?? er ikke sikker nok den da eller??? er samme type bil men enda større.............................

Skrevet

Joda, sikker den også, men synes de øvrige er penere=)

Skrevet

...........og enda dyrere.. hehe.. jeg har ikke råd til så dyr bil jeg skulle ønske det men.. får kjøre min "fæle" Volvo V50 2007 jeg da... Er vel ikke helt usikker å kjøre den heller.. hihi

 

Er enig med deg at de er pene å....

Skrevet

Hva med Land Roveren vår da??? Større og mer sikker....

Eller den svære Dodge´n sambo vil kjøpe...

Kjører nok over alle udugelige mødrene som sitter i Polo´n sin ; P

Skrevet

Opel Omega Stasjonsvogn 2,5 V6, 1995

 

Kvalifiserer jeg til bra mor eller??

Skrevet

Hihi, cat, den er aaaalt for gammel. Hele to år gamlere enn min, den er jo fullstendig utdatert.. :D

 

(Og om du skulle være i tvil, dette var ment ironisk :)

Skrevet

Nja, egentlig ikke.. Du bør nok begynne å spare sånn som kakao har foreslått.

I tillegg bør du kjøpe deg en bil der barnet kan sitte bakfram til han er minst 12 år.

Skrevet

cat 68: haha, må bare le vi må være dårlige mødre som kjører stasjonsvogn... unnskyld meg men jeg må bare leeeeeeeeeeeee.......

 

virker ikke som om jeg kvalifiserer som god mor, får håpe du gjør det.. hehe

Skrevet

Dodge er nok litt for harry for min del..........

Skrevet

Dodge er nok for harry for min del også, hehe!

Men SUV blir det nok igjen, når barna kan sitte fremovervendt. For selvom bilen ser stor ut utenifra er det er det jævlig liten plass i baksetet.

 

Noen som også nevnte at touran var en romslig bil, det er det IKKE. Ikke plass til 2 bakovervendte bilseter der, hvis føreren er 1,90 høy.

Skrevet

Touran er oppskrytt skrot. Kun de som ikke har peiling som kjøper den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...