Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er gravid i 20 uke og har hatt masse problemer med blødninger voldsom kvalme etc. Vennene mine som er i 30 årene (flere av dem har sagt at de prøver å få barn selv uten å få det til) har vært støttende hele tiden. Men nå etter at ting begynner å gå bra, og jeg har fått vite at det er en jente får jeg plutslig beskjed om at jeg er jo gravid så jeg kan ikke bli med ut, eller at det ikke er kjekt for meg å være med på vorspiel når jeg ikke kan drikke. Jeg hører stadig vekk om kafebesøk som er jeg ikke ble invitert med på etc. Dette er svært sårende og nå er jeg fly forbanna. Noen andre som har hatt lignende opplevelser?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg opplevde akkurat det samme! Da jeg var gravid ble jeg "glemt" var ikke kul nok lenger. Prøv å finne noen som er i samme livssituasjon som deg i stedet. Disse folka er dritmisunnelige og svært smålige drit i dem!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Stakkars deg! Kjedelig å finne ut hvor dårlige venner en har når ting går bra! Det kan jo være kjekt å ha noen å dele glede med også. Men det er desverre ikke alle som tåler slikt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Finn deg nye venner! Sånne folk må man bare kvitte seg med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå