linneha Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Jeg vet ikke hvem lille Mikael er, men jeg får vondt langt inne i sjela når jeg leser om han. En ting som kan hjelpe hans situasjon er at alle som leser denne tråden ber for han. Be til hvem du vil, uansett hvilken religion du tror eller ikke tror på. Se for deg at den lille gutten er frisk og at det er masse lys og kjærlighet rundt han! Dette vil mobilisere masse god energi til han!
Gjest MMJ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Hæ? SER du det? Ser du om Madeleine lever og om hun har det greitt?
linneha Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Neeeeei....hehe...emmh....ser det her på dinbaby...
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hun mener nok at hun ser Mikael trenger hjelp når hun leser innlegget/innleggene skrevet av hans mor,tror du ikke? Mvh
Trulte76 Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 er ikke snakk om å SE..men at vi skulle se for oss at han var frisk..sende masse god energi til han..så kanskje han blir det vi ser for oss..frisk trur det er sånn ho mente det
Cat.68 Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Jeg bønner og ber for ham hele tiden og tenker slik som at , så lenge det er liv er det håp.
linneha Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 jepp, glitterpusen, det var det jeg mente! Jeg er nok ikke synsk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå