Mazza** Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 flere enn meg som digger isbiter om dagen eller?? Nam nam nam altså....kællen bare ler av meg når jeg spør om han vil ha...
Yoghurt Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg spiser gjerne et brett i slengen! Knaskeknaske - supernam!
Arwen* Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Sånn har jeg vært i noen mnd nå. Helt totalt avhengig! Prøvde å trappe ned i en periode, da jeg hørte det kunne slite ut tenna. Men det gikk visst ikke...
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 He he...har det sånn jeg også. Nettopp ferdig på jobb for denne gang....der gikk jeg rundt med en pose isbiter som jeg knaska på hele tiden. Fikk en fin kommentar av en kollega..."se, så søt gravide dama går å spiser på isbiter da"....der sto jeg med en stor pose isbiter fra mr.iceman...he he
2 søte småpiker Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde dilla på det, eller mest fordi det dempet kvalmen da. Men måtte bare slutte, for merket at tennene ble ekstremt følsomme, og når yungen gled over tygeflatene var det en sånn bitter smak liksom. Da fant jeg ut det var på tide å si stopp.
Mazza** Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2007 måtte stå opp for å spise noen til jeg nå hihihi
kaur *har født!* Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Her går det mye isbiter også. Men jeg må ha de i drikke først - gjerne vann. Drikker det iskalde vannet og knasker i meg isbitene etterpå. Gudskjelov har vi isbitmaskin....går aldri tom! :-)))
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 yess da. her knaskes isbiter 24timer i døgnet nesten, og nåde de som prøver å ta isbitene mine for ikke snakke om hvis det brått skulle bli tomt.. om dagen er det gull å sitte i badekaret med dusjen på full varme og knaske en isbitpose fra en bolle av et slag... gubben blir oppgitt over meg, og var bekymret for at jeg skulle fryse ihjel nurket en periode=P virker som om de fleste gravide digger isbiter for tiden=D
Lykkeliten og jeg Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 Det går hvert fall et brett isbiter om dagen her og ja. Men nå har gubben negynt å like det og, så jeg må dele.. SUkk.. Men han spiser de ikke da. Bare har de i drikken sin. Så når jeg har spist opp mine, spiser jeg opp hans også...og får et passe oppgitt blikk tilbake når han ser at jeg har tatt alle hans og ;o) men jeg må ha de oppi noe drikke jeg og. Aller helst Pepsi Max. Mmmmm... godt det =)) men merker at tenna klager litt ja. Men klarer ikke stoppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå