Gå til innhold

satt akkurat å leste på trygg trafikk sine sider

Anbefalte innlegg

Skrevet

der står det att man kun skal kjøpe barnestoler som er merket med 44-03 eller 44-04,så da måtte jo jeg ut å sjekke stolen til snupp,der står det universal 15-36 kg, E1 også kommer det masse tall: 03301154,vil det si att dette setet ikke er godkjent?Nå ble jeg fryktelig i tvil her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte denne opp,vil ha svar

Skrevet

Blir det solgt "ikke godkjente" stoler her i Norge da?? Så sant de ikke er veldig gamle???

Skrevet

står att det er godkjent på setet,men på trygg trafikk sine sider står det att det er bare godkjent når det er disse tallene på,og mitt setet har vel ikke det???ble så i stuss nå?setet er forøvrig ikke gammelt 2 år

Skrevet

nei...er de i salg i butikken nå , så er de godkjente

Skrevet

Jeg vet ikke om setet er i salg nå,men det var iallefall det for 2 år siden,men mitt setet har jo ikke den tall kombinasjonen som trygg trafikk sier alle barneseter skal ha..Det står noen helt andre tall på mitt

Skrevet

Hvilket sete har du?

Skrevet

concord heter det...

Skrevet

Har jeg aldri hørt om, hvor er det kjøpt?

Skrevet

ehhh,ja var det da...På forus i stavanger,babyland tror jeg kanskje det heter...men uansett tror dere att dette setet er godkjent?de har vel ikke lov å selge ting som ikke er godkjent??

Skrevet

Huff, det er kanskje godkjent av en eller annen grunn, trygg trafikk sier hvilke seter som er godkjente i forhold til dem liksom... Hvilke de kan gå gode for...

Skrevet

concord sete 0-9kg og 9-18 kg har iallefall vært testet hos forbrukerrådet.. ogkommet ut som bra og middels

Skrevet

ja,var det jeg og tenkte..men må jo si jeg føler meg litt som en dårlig mor nå:P visst det viser seg att setet ikke er godkjent,for som jeg leste og frosto på trygg trafikk sine sider,så skal alle barneseter ha dette merket og den tall kombinasjonen...men alt dette barnesete diskusjons greiene blir man vel aldri klok på

Skrevet

okey,kan jeg spør hvor du leste det?Jeg har concord 15-36 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...