♥ DAME Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Sorry hvis noen syns jeg er litt for åpenhjertig. Har eggløsning i dag, tror jeg. Kjenner syklusen min veldig godt nå. Har EL-slim, vondt nede på magen, så her er det EL Har nettopp hatt sex ) Låg i ca 20 min med føttene i været, reiste meg og hadde følelsen av at ALT rant ut. Er det noen som vet om det kanskje er noen svømmere igjen eller???
månesol Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Kan fint være mangen svømmere igjen ja :-). Så lykke til og jeg krysser fingrene for deg :-). Klem
gull-ønske Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Hei Askepott! Da ligger vi likt i løypa da. Jeg hadde el i går så da får vi følge fram mot ikm. Og det er store sjanser for at mange, mange svømmere allerede var på vei oppover mot egget da du reiste deg. Jeg tror de kan være ganske raske når det gjelder denne egg-jakten deres. Og det er jo ikke all "væska" som skal oppover, den består jo ikke bare av sædceller. Ønsker deg lykke til og håper vi traff blink begge to!
♥ DAME Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 Tusen takk jenter Håper det samme for dere ) Ååå, så spennende, hihi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå