Gå til innhold

Sikkert den mest ekstreme Potter-turen ever.. hvertfall her på dib.. :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

sto opp tili idag, å dro herfra ti ltromsø kl 05:40...! var i byen på kino å så den nye harry potter filmen, å dro hjem igjen. kom hjem nå kl 9.. :)

kjempegøy!!!

hekta? jah...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var den bra eller? Gleder meg til å se den:))

Skrevet

Phø!! datteren min på 11 år dro på Kino på premieren natt til idag kl 00,05 sammen faren og kom hjem kl 03.00 i morges. for å se Harry Potter ,hehehe

Skrevet

ja, den va gøy :)

men cat, ho reiste vel ikke 6 tima hver vei, bare for å se en film vel? det eg mente emd litt ekstremt da... :P

Skrevet

Åhhh...jeg også vil se! Håper vi får noen til å passe småen så vi får sett den før babyen kommer...eeeeelsker Harry Potter:o) Kan nesten ikke vente til siste boken kommer.....:o)

Skrevet

Var den bra da? Kommer meg ikke på kino før til uka....gleder meg

Skrevet

Hehehe, nei men hun er ikke mer en 11 og var oppe i natt for å få med seg premieren. Det var premieren eller ikke i hele tatt. hehehe

Skrevet

filmen var gøy, elsker å se film på kino, er så bra lyd. noen små detaljer syns eg var litt koko, som da Dumbledore's Army ble avslørt, som hun cho sin venninne gjorde i boka, var i filmen cho selv som sladra!!! pga veritaserum.

og Lulla var bare genial!!

så er rimelig fornøyd med turen, var absolutt verdt den reisen ja :) så no vente eg bare på boka, å på denna filmen på dvd da :)

Skrevet

men det er jo ikke så ofte da, så da var det nok ok, regner eg med :) så gøy da!!

fikk ikke med meg premieren, mest pga den store avstanden til kino herfra :)

men valgte å gjøre sånn, for når filmen går her i nærheten, den 5 aug, så er min lillesøster i syden, å eg hadde lovt ho å ta ho med. så tok ho heller med dit da :)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Jøss...hehe har lasta den ned så skal se an nå etterpå=))

Skrevet

Hehehe, jeg elsker Potter selv jeg, men er fullstendig klar over at å se film på natta da sover jeg uansett, Så det ble faren som fikk bli med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...