knipling Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har hatt meget kraftige blødninger i snart to døgn. Må skifte de største tampongene hver time, blør rett igjennom. Har til vanlig liten til ingen blødninger. Har ingen smerter, men det kommer store blodkaker titt og ofte. Har ingen mistanke om at jeg er gravid, men kan dette være en abort likevel?
Bettybu Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Mistet i uke 9, startet med litt blod. ble mer og mer. Fikk smerter, og en skikkelig smerterie når det antaklig "løsnet"... Kom blødningene når du ventet mens eller utenom da?? Kan jo være en "rar" mens???
knipling Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Har ikke hatt mens på ett halvt år, grunnet p-pillene. Det er utenfor syklus uansett.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 det kan selvfølgelig være en abort ja.. For min del hadde jeg store blødninger, har aldri blødd så mye noen gang, og i tillegg hadde jeg rie-lignende smerter. Men dersom du mistenker at det kan være en abort, bør du ikke bruke tamponger!
knipling Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Hvorfor ikke tamponger? Hvor lenge blødde du og når kom smertene?
Bettybu Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 det er lettere å få infeksjoner om du bruker tampong.. Bedre å slippe ut blodet enn å la basselusker formere seg i kroppstemp , og dermed lage infeksjon..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Tamponger kan gi infeksjoner tror jeg.. Vet i alle fall at tamponger ikke er bra ved en spontanabort.. Her våknet jeg en fredag med en blodflekk i trusa, dagen etterpå begynte jeg å blø, og søndag ettermiddag begynte det med menssmerter, og om natta fikk jeg rielignende smerter, og begynte å fossblø, måtte bytte nattbind og truse hvert kvarter + ligge med en håndkle under meg. Blødde i ca 1 uke etterpå. Var ca 10-11 uker på vei da, så kan være at det ikke er like heftigt dersom man er kortere?
knipling Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2007 Gikk du til lege og fikk aboeten bekreftet? Gjør legene noe, som utskraping eller noe?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Jeg var hos legen, men han gjorde ingen undersøkelser for å bekrefte aborten. Jeg fikk henvisning til UL. Har ikke hatt utskrapning, hos meg kom alt av seg selv. Men på deg må de jo evt finne ut om det er en abort eller ikke i første omgang da.
knipling Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2007 Tusen takk for svar, føler meg så utrolig usikker. Blør masse hele tiden, og blir litt redd kjenner jeg. Får vente til i morgen og se, har fremdeles ingen smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå