Shabby Cheap Chic Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hvordan er det å bytte fra en type til noe annet?? Begge er fra 4 måneder, men havregrøten skal det tilsettes vann i og maisgrøten mme\mm.....
LisaColli Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 vi har nettopp byttet fra mais 4 mnd til havre 6 mnd. det gikk bra. ga litt sviskesaft i tilfelle da.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hva med å bytte til risgrøt da? Den skal blandes med melk, og havregrøten mener jeg er med gluten, av den grunn ventet byttet vi heller på med ris og mais til han var 6 mnd..
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Kommer an på hvor gammel babyen er da selvfølgelig.. Over 6 mnd er det jo bare å prøve havregrøt, vi gikk rett på den fra 6 mnd hvis ikke jeg husker helt feil.. Tok det litt sakte vi da siden det er gluten i den..Men vet om noen som bare går rett over til neste grøt..
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 dette er fra mais 4 måneder til havre 4 måneder... risgrøt er umulig å fa tak i her jeg bor, jeg har smakt den før selv og syns den smaker papp hehe....
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Er gluten i den fra 4 mnd og, men hvis babyen er over 6 mnd eller dere ikke har noen allergier eller noe i familien går det jo an å prøve. han her likte risgrøten godt, men hjelper ikke hvis den ikke er å få tak i.. Vi har gått over til 6 mnds grøten og har aldri brukt malt eller sviske. Ikke når vi begynte med grøt heller, så er vel bare å prøve seg fram..
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2007 ok blei litt usikker liksom.. hehe... bruker malt til daglig jeg men skal gå over til sviskesaft snart... hun har fått mme omtrent fra fødselen av... er ingen allergier i min familie i det hele tatt og det er jo bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå