Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Da en mor i barnehagen der hvor jeg jobber kom og spurte meg om jeg var gravid :DD Ble så happy, for det må jo bety at hun kunne se det på magen min (har ikke fortalt det til noen av barna enda, og dessuten er nok hennes sønn litt for liten til å kunne ha formidlet noe sånt uansett..) Det var kjempegøy at hun kom og spurte, og jeg har smilt til øre fra øre siden JIPPI!
Athina' Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Ingen som har turt å spørre meg om dette end, selv om jeg er i uke 6. De er redd for at jeg har lagt på meg aaaarrrgh hehe
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Hehh... Jeg synes selv det var litt vågalt av henne å spørre, for det kunne jo vært tilfelle her og..
twoboys & a girl Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 En mor som spurte meg om det i går da jeg var innom, men her vises det ikke så personalet må ha fortalt det. Hadde en jakke på i tillegg så så helt vanlig ut.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 vistes ikke på meg, før uke 20 ca at e va gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå