Gå til innhold

nymånde i morgen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo en sjangs sier de at flere føder da.hadde ikke tenkt jeg var eller er an av de , men nå kjenner jeg mensenmurringer og små tak i ryggen.hadde det slik i natt også.men det kan jo hende det bare er litt forbredende arbeid.10 dager t terminen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt menssmerter/murringer i flere uka no :-( :-( ikkje nokka som har skjedd enda... sukk...men hatt en del sia igår no,så får håpe det funke

Skrevet

Nymåne... kan det og hjelpe... trodde det måtte være fullmåne...

Skrevet

huff ja da skal jeg vell også ha disse murringene i noen uker.ingen slimpropp hellen så lei, fordi det er så tungt....magen er svær!

Skrevet

Er det ikke bare ved fullmåne da, eller?? Det trodde jeg, men får håpe nymånen hjelper også da. Er klar som bare det nå.

Skrevet

Har også hørt at det er fullmånen som er tingen ;)

Skrevet

ne det er vist virkning på ny mnd og full mnd.

Skrevet

Slik jeg har hørt det er det 2 dager etter fullmåne som er den store dagen:)

Skrevet

har skikelig vondt no,håpe det ikkje gir seg... proppen gikk på tirsdag å resten onsdag....

Skrevet

jeg satser på nymånen i morra... proppen gikk for 11 dager siden og gått med masse murringer og vondt siden da. så nå har jeg spist litt føde pizza og tenkte jeg skulle "lure" samboern til litt sex etter på så får vi se da!!! lykke til til alle som har samme planer som meg:):):)

Skrevet

Har nymåne også en slik funksjon? Jeg trodde det kun var fullmåne... Uansett, jeg skal knipe igjen over helga, skal se Harry Potter på kino på søndag. *glede seg* Tror jeg heller vil satse på å føde til fullmånen, den er bare én dag før min termin 31. juli. Men lykke til, og håper nymånen funker for de som er klare nå. :)

Skrevet

nymåne fra kl 14.05 lørdag 14.7....jeg sikter hardt på denne....var innom føden for akupunktur og kontroll denne uka....der var det stille....lite unger som blir født på nedadgående måne visst....flest mellom ny og fullmåne sies det.....var også innom føden mandag etter forrige fullmåne....da var det stappfullt........

men st olav sier det ikke er noe mønster men det kan jo være fordi det er stort sykehus og mange av fødslene er komplikasjonssvangerskap etc som blir sendt til sentralt sykehus....ikke naturlig starta fødseler......hehe.....jeg tror hardt på månen....iallefall i natt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...