Gå til innhold

Kan man

hopplaaa har to guttetroll:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

blande mme til en på 8 mnd uten å koke vannet. Altså blande med kaldt vann for så å varme opp?

Han drikke vann fra springen, er det ikke logisk å unnvære å koke vannet til mme?

Hehe alt man kan lure på egentlig :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke kokt det siden han drikker vann fra springen til vanlig=)

Skrevet

Hei.

Ja det kan du trygt gjøre:)

Skrevet

Tror du rett og slett må finne svaret selv....

Noen tror at melken blir ødelagt i microen...

Noen tror at man må koke vannet selv når ungen er 8mnd gammel...

Det eneste problemet jeg kan komme på , er at melken kansje ikke oppløses i vannet...men samtidig vil det jo oppløses når vannet blir varmt.....

Skrevet

Nja, om det er nødvendig vet jeg nå ikke helt.. Men selv koker vi fremdeles vann til grøt og velling, og avkjøler ned til passelig temp før vi serverer.. Og snuppa er 18mnd... Koker ikke drikke vann lenger da.

Skrevet

hehe.. Jeg også. Koker alt vann jeg bruker i mat. Men drikker jo kaldt vann rett fra springen.

Har aldri skjedd at jeg har tatt kaldt vann og varmet det på micro`n for å lage oss kaffe eller te. Koker ja :)

Skrevet

Nå varmer jeg ikke melken i microen, bare kokende varmt vann i en skål eller noe og varmer flasken der, tar bare 5 min for å få en god lunk.

Men sant det at man koker alltid vannet til varme drikker .

Men det skal nå egentlig ikke ha noe å si med tanke på at hvis man kjøper ferdig blandet nan på kartong så varmer jo vi den bare opp.

Bla bla tenker nå egentlig bare høyt her :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...