Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg grisestol som en fjortis som har drukket en halv lettøl og skryter på meg at jeg drikker øl, mens jeg har hovedansvaret for to barn, to hunder, et basseng, en halvferdig byggning, et nesten klart flyttelass, meg selv, alle plantene på eindomen, samvittigheten til halve byen, for at venner skal ha det bra, hvis jeg fortsetter litt nå så er jeg snart ansvarlig for at hushovd kom på femte plass i dag...

Jaja, prøver å glemme alt dette nå, men jeg tror det skal mer til en EN lusen 0,33. Jeg kan love dere at den er velfortjent og nyyyyytes i små søte slurker...

Ha en flott kveld!!!

*fnis* Å nei, jeg er jo full allerde jo!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe kooooooooos deg:)))))

Skrevet

hehe.. skål til deg og! jeg sitter her med vinglasset mitt og kjeeeeder meg.. men men får vel sette i gang med noe fornuftig snart :)

ha en herlig kveld!

Skrevet

Hihi :) Det er deg vel forunt ;) Jeg sitter her og koser meg med min Marques de la concorida, og småjabber med kjæresten, og skriver her :-) Kos deg masse!

Skrevet

Jeg skåler tilbake med hvitvin:) Skål! Endelig ferie på meg!!

Skrevet

Hehe... Kos deg med "ølet" ditt! Tror du bør bevilge den en liten normal øl, også jeg. Det har du fortjent. :-)

Skrevet

Det er faktisk vanlig øl med 4,5 % alkhol klemt inn i en 0,25 falske...

Ble vel litt vel brisen da jeg skrudde av korken og kom til å mimre tilbake til gamledager ( sånn rundt 14 år) da man klarte å drikke seg drita på 1 lettøl... Det var tider det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...