gravid med nr2 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 varme middagsglassa te snuppa mi i mikroen? 6mnd? eit anna spørsmål..kor finne eg ammedebatten? e eg blind, finne kje den eg...
manonym Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Nå er ikke jeg begynt med mat til gutten min enda, men tror du kan det ja. Passe på å røre godt i den slik at det ikke er noe som er kjempe varmt.. Tror det blir varmet opp litt ujevnt (eller gjelder det bare melk kanskje?). På venstre side er det en oversikt over alle forumene, der er ammedebatten på A,3 under småtroll 2-3 år. Link: http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/2582
nick39 Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Ja du kan varme glasset i mikroen......husk å ta av lokket. Ammedebatten er den 8 under : Alle Forum på DIB
jippii Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Stemmer at du kan det ja. Rør godt som nevnt over. Men det kan også lønne seg og la glasset stå ett minutt eller to før du serverer av det, siden det tar litt tid før varmen sprer seg (det kjenner du ved at glasset er veldig varmt, men innholdet er kaldt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå