Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Trenger jeg og ta med grøt og bleier? eller kan jeg kjøpe det der nede?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 jeg ville tatt med bleier.. de er enten like dyr eller litt dyrere. grøt og slik har de massevis av. det tok ikke vi, og kommer ikke vi til å ta med. hmm, men om barnet er kresen ville jeg kanskje tatt med litt grøt, siden de ikke har helt det samme der nede. men var ikke noe problem her. de har masse å velge mellom..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Okey, takk for svar.. Åssen er vannet der nede da? Koke eller bruke flaskevann?
Manhattan skyline Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Hvorfor i all verden skal man ta med bleier?? De HAR faktisk bleier i Spania også, og de er akkurat like som de hjemme, bare med et annet navn på produktet. Jeg bodde i Spania i fire måneder for ikke lenge siden, så dette kan jeg litt om :-) Da ville jeg heller tatt med grøt, fordi de har et ganske lite utvalg og alle er PROPPFULLE av sukker. De har til og med babygrøt tilsatt sjokolade, så da forstår du... Når det gjelder vann, så er flaskevann best til drikke. Men det går jo an å koke vannet da.
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Flaskevann er billig, så bruk det :-) Evt kan du koke vannet, men det blir jo tungvint om dere ikke har kokeplate på rommet da..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå