Gå til innhold

ang ekstrasko i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må de ligge igjen der eller kan man ha de i sekken frem og tilbake?Greit å ha et skift når han er hjemme og...

Hehe skikkelig teit spørsmål,er kalr over det,men mye rart som surrer i hue om dagen:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha de i sekken, men du må ha støvler også. støvler har jeg to sett av. hjemme og i bhg. men det kan du velge selv.

Skrevet

Vi har støvler i bhg, de er der fast uten om de helgene jeg veit det blir regn;o)

Ellers har han et par joggesko som han bruker til og fra og i bhg.. eller et par andre sko, men da har jeg med joggeskoa i sekken, for de er mer til og fra enn å bruke i bhg;o) hehe skjønte du=) Tror du kommer litt inn i sånt etterhvert. Det er sååå masse ting som surrer i hue før bhg-start.. For å ikke snakke om de første ukene etter bhg start hehe. Lykke til da!

Skrevet

Du kan ta med ALT tøy/sko "frem/tilbake" MEN det er kanskje letter om det ligger i bhg`n??? Da slipper du å huske på å ta med?? Fort gjort å glemme støvler hjemme en finværsdag..og så skal barna gå tur til sjøen og burde ha støvler??

Mest praktisk å ha 2 sett, men økonomisk???

Skrevet

enn hvis de ikke bruker sko? Martin bruker kun sånne boblevottesko ute, skal jeg da ha ekstra sånne, eller ekstra sko?

Skrevet

støvler skal jeg ha ett par stående i barnehagen...uteklær osv og.men var d med sko som stoppa meg opp litt hehe

Er jo fort gjort å bli våt medsko hjemme og,tror ikke jeg har råd til 3 par hehe

Skrevet

da kan de bare ta på han støvler og tørke skoa i tørkeskapet så lenge=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...