Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Må de ligge igjen der eller kan man ha de i sekken frem og tilbake?Greit å ha et skift når han er hjemme og... Hehe skikkelig teit spørsmål,er kalr over det,men mye rart som surrer i hue om dagen:/
nick39 Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Du kan ha de i sekken, men du må ha støvler også. støvler har jeg to sett av. hjemme og i bhg. men det kan du velge selv.
Lille Filur Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Vi har støvler i bhg, de er der fast uten om de helgene jeg veit det blir regn;o) Ellers har han et par joggesko som han bruker til og fra og i bhg.. eller et par andre sko, men da har jeg med joggeskoa i sekken, for de er mer til og fra enn å bruke i bhg;o) hehe skjønte du=) Tror du kommer litt inn i sånt etterhvert. Det er sååå masse ting som surrer i hue før bhg-start.. For å ikke snakke om de første ukene etter bhg start hehe. Lykke til da!
Bettybu Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Du kan ta med ALT tøy/sko "frem/tilbake" MEN det er kanskje letter om det ligger i bhg`n??? Da slipper du å huske på å ta med?? Fort gjort å glemme støvler hjemme en finværsdag..og så skal barna gå tur til sjøen og burde ha støvler?? Mest praktisk å ha 2 sett, men økonomisk???
så var vi 4 Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 enn hvis de ikke bruker sko? Martin bruker kun sånne boblevottesko ute, skal jeg da ha ekstra sånne, eller ekstra sko?
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 støvler skal jeg ha ett par stående i barnehagen...uteklær osv og.men var d med sko som stoppa meg opp litt hehe Er jo fort gjort å bli våt medsko hjemme og,tror ikke jeg har råd til 3 par hehe
Lille Filur Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 da kan de bare ta på han støvler og tørke skoa i tørkeskapet så lenge=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå