Gå til innhold

Overnekt på fly til Etiopia...... veldedighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster skal til Etiopia og hente adopsjonsbarn, og jeg ser mitt snitt til å rydde loftet for barneklær, leker og sko. Vet at dette er ting de trenger sårt i Etiopia og lurer bare på om det er komplisert og/ eller dyrt å få med seg endel kilo for mye så langt.... Håper dette også kan bli en fin prosess for jenta vår på 3.5 år, altså å lære seg at andre trenger ting mer enn oss og at vi kan dele med de som har mindre enn oss.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det koster mye penger. Familien min gjør også slikt, men det koster mye penger hvis man ikke kjenner noen som kan hjelpe en... dessverre! Vet ikke hvor mye det koster.

Skrevet

Prisen varierer fra flyselskap til flyselskap og det koster ganske mye...husker en gang jeg måtte betale 600,- for litt ekstra vekt :/ Hva med om søsteren din i stedet kan skaffe deg en postadresse i Etiopia til et sted som trenger tingene, også kan dere postlegge det dit. Det blir nok billigere og like lærerikt :)

Skrevet

Det du må gjøre er å ringe selskapet søsteren din skal fly med,prisene er forskjellig fra selskap til selskap:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...