Gå til innhold

Dette irriterer MEG!!! :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her snakker folk om alt som irriterer en... Alt fra å se feite folk spise Big Mac, at vi gravide skylder på hormoner for å få oppføre oss som vi ønsker, til å snakke dritt om de stakkars usikre førstegangsfødende på 1.trimester som spørr om så mye rart osv..................

Hvilken glede har dere av å rakke ned på andre?

Hva får deg til å tro at du er noe bedre enn andre, eller

at alle bør være som deg?

Bryr du deg om at du kanskje ødelegger et selvbilde som

allerede er totalt ødelagt?

Du tøffe tøffe jente/dame...som gjemmer deg bak anonymknappen din fordi at du er redd for at andre skal mislike deg for det du slenger ut av deg. Du skal vite en ting:

Jeg liker ikke slike som deg uansett om du trykker på anonymknappen eller ei! Så da vet du det! Slutt å være så slem med andre mennesker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig!:)

Skrevet

Enig...men jeg blir helt oppgitt over dere som irriterer dere sånn over de som "gjemmer" seg bak anonym-knappen. Vi med nick er jo like anonyme...så lenge vi ikke legger ut masse bilder av oss selv og ungene våre på nett (noe jeg aldri ville ha gjort uansett)

Skrevet

Folkens, har dere ikke skjønt poenget med "krangle"?

Og tar dere virkelig seriøst alt som står her?

Av og til er vi i dårlig humør, og da er det vel ikke så farlig å lire av seg noen lite gjennomtenkte gloser på et forum som er opprettet for nettopp dette?

Synes ikke at noen kan ta innover seg et innlegg som er lagt ut her.....

Når et innlegg er myntet på en spesiell person (som jeg av og til har sett) er det selvsagt annerledes. Det er jo heller ikke lov.

Litt får vi tåle jenter!!

Skrevet

Kan bare signere helhjertet! Skjønner ikke hvilken glede folk har av å rakke ned på andre, ofte uprovosert!

Skrevet

ja greit at dette er krangle men det får da være grenser!!! Det som skremmer meg er at faktisk disse personene har og/eller skal ha barn... hjelpe meg alså!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...