Gå til innhold

noen der har Maxi Cosi Priori xp???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke denne stolen selv, så får ikke hjulpet deg med det.

Men på generell basis; forovervendte bilstoler er mye billigere enn bakovervendte, noe som er utrolig dumt etter min mening. Egentlig burde det være omvendt, slik at man får enda flere til å velge bakovervendt. Beklager trådkupp med bakovervendt-propaganda, men bare klarte ikke å dy meg ;)

Lykke til med valg av bilstol:)

Skrevet

alle har lov til å ha sin egen mening..... :-)

Prisen heroppe er 2500,- så mye og spare

Skrevet

Ja, bilstol koster jo endel. Jeg kikket rundt og prøvde å finne et billig og bra bakovervendt sete, men kom til konklusjonen at uansett merke kostet de ca 2500-3000 kr. Men som mannen min poengterte (det hender han sier noe lurt;), hun skal jo ha setet veldig lenge da, så uansett om man kjøper et sete til 1000 kr eller 3000 kr, blir kostnaden veldig liten pr mnd bruk:)

Tror priori er et bra sete til forovervendt å være, men............. hehe.. (Du har sikkert blitt tipset om å lese på trygg trafikk sine nettsider, www.akta.se for å se betydningen av bakovervendt osv? Så gidder ikke å plage deg med det altså!)

Skrevet

har hørt det :-)

.....men, tror nu at der er mange "skapsforovervente" kan se det på min klubbside, der har faktisk de fleste kjøpt forovervent, men mange orker ikke og si det .....

Skrevet

Dette er jo et kupp! Synd de ikke har nettbutikk. Reiser dere ned og kjøper den da eller?

Skrevet

Ja, tror nok du har rett i at det er mange skap-forovervendte. Det er vel en grunn til at man ikke tør å innrømme det. Huff, nå føler jeg meg som et av de forumtrollene som plager de med dårlig samvittighet for at de gir flaske, ikke er flinke nok til å gi tran osv;) Bakovervendt er visst min kjepphest, jeg skjønner rett og slett ikke at så mange velger forovervendt.

Forresten; en av babybutikkene i nærheten her selger brukte bilstoler, og disse er jo mye tryggere å kjøpe enn av private på finn, da de butikkansattte vet hvordan de ulike setene skal være, at alt er i orden osv. Men vet ikke om andre butikker har samme tilbud.

Skrevet

ja. reiser ned på ferie, så da tar vi den med tilbake :-)

kjenner du stolen?

babysam esbjerg, mener jeg sender til norge?

Vi er ikke interesert i og kjøpe brukt eller billigt. Fant dette sete, som vi likte godt og som lillegutt sat fint i, men da jeg før har kjøpt den samme ting i Danmark, bare mye billigere, ja da undersøker vi også der :-)

Skrevet

Ei venninne kjøpte den nå og var veldig fornøyd. Spørs vel om de sender opp tilbudsvarer også. Skal til København i august, men der var det ingen butikk skjønner jeg.

Frakten blir sikkert veldig dyr også.

Skrevet

vet ikke hvordan det er og sende osv.?? men babysam esbjerg sender, skriv evt. mail til de. Der er service i DK :-)

Skrevet

Da prøver jeg å skrive en mail. Tusen takk, sille!

Skrevet

Da har jeg bestilt en Maxi Cosi Prio xp til 1166kr pluss frakt på 265 NOK. De 1166kr er da inkludert norsk moms og omregnet fra danske til norske kroner. Momsen i Danmark betaler man ikke hvis man handler fra utlandet og da blir setet enda billigere enn det som står i annonsen. Servisen var utrolig bra og jeg fikk svar på mailene mine med engang. Men man må huske å bestille med VISA og fra den danske siden og ikke den norske.

Tusen hjertlig takk for at du tipset med, sille!!!!!

Skrevet

ZigZag: er det ikke toll på bilstoler??

Skrevet

Så vidt jeg vet er tollen det samme som norsk moms. Jeg regnet ut i fra 25% i moms.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...