OhMyGod!!! Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Noen som kan anbefale en gynekolog i stavanger? Er relativt ny i byen så har ikke noe særlig kjennskap til hvem som er bra å hvem som ikke er spes bra. setter stooor pris på svar!!!
OhMyGod!!! Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2007 er det bare elendige gynekologer i stavanger asså?
mammaogmini Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Hei, jeg gikk hos gynekolog Marit Veholmen på Hinna. Hun er en fantastisk dame! Anbefales på det varmeste. Tjenesten er privat da, så du må betale hver gang du er der, men gjorde det med glede:) Har tre barn og brukte henne når jeg var gravid med de to minste! Lykke til!
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Anbefaler Rune Mork Braut. Han holder til i Sandnes sentrum. Bare en togtur fra Stavanger.... Han er bare helt fantastisk og tar deg virkelig på alvor. Må ha henvisning for å komme til han. Eli Smedvik holder til i Hillevåg. Hun har nettopp startet egen praksis etter å ha jobbet maaaaaaaaaaaaaaaange år på sykehuset som gynekolog. Hun skal visst også være flink. Må også ha henvisning for å komme til henne, Visst du ike har henvisning og ønsker en time hos en gynekolog, så kan du gå på Hinnaklinikken på Hinna (i Stavanger kommune) Koster ca. 900 kr. Lykke til!
OhMyGod!!! Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 oi 900kr? er det normal takst eller? har aldrig tenkt over pris på gynundersøkelse før hehehe:) tusen takk for svar, må se til å bestille time til uka da, å se når jeg får komme inn:)
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Vet ikke hva som er normalt... Jeg var bare glad for å finne en gynekolog som ikke man måtte ha henvisning til :-) Var der like etter at vi hadde startet prøvingen. Men går nå til Rune M. Braut. Etter 1 års prøving henviste legen min oss til han. Lykke til!
OhMyGod!!! Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 hehe ja så lenge du føler han er flink, så skal jeg prøve å se jeg og, har ikke noe henvisning da jeg er helt ny i stavanger, og ikke engang har vært til lege ennå. dette blir på en måte en sjekk for å se hvordan ting 'ligger an' før prøvingen kommer helt i gang:)
OhMyGod!!! Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2007 Hinnatrekanten legesenter det eller?
allegodetingertre Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Anbefaler deg også Rune Braut i Sandnes. Byttet til han i vår, gikk tidligere hos Johan Bergh i Stavanger (på Madla). Følte jeg ble tatt mer på alvor av Braut.
mammaogmini Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Hinnaklinikken Boganesv. 10 -, 4020 Stavanger 51 90 68 68Postadresse: Postboks 6003 Hinna, 12, 4088 Stavanger Hinnaklinikken tilbyr plastikkkirurgi, kirurgi, operasjoner og gynekologi. Tror ikke jeg betalte så mye som 900,- (hmmm tenke tenke!) men den minste min er tre år gammel nå da... Får ultralyd hver gang, og det syntes jeg var kjempetopp! Hun tar også etterkontroll når en er ferdig med svangerskapet. Gikk også til jordmortilbudet Mamastork i Stavanger! Ann Baaserud og co er en fantastisk gjeng! Som sagt lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå