Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hva synes du om den??? Lurer på om vi skal kjøpe denne? Er på salg i Dk. til 1099.- http://babysam.e-supplies.dk/files/Babysale_juni_annonce_web.pdf
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Får ikke opp linken, hvilken farge valgte du? Jeg vil også ha Maxi Cosi Priori XP, de har fine farger å velge mellom.
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Der var bare sort, spicy, marine og flyers tilbake, men jeg valgte den sorte. du kan gå inn på www.babysam.dk og trykke på babysale, da kommer det
Katja Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Jeg hadde det da ungene var små, beste setet jeg har hatt. Enkelt å feste, kunne også festes bare med magesele, slik at setet kunne stå i midten, om det var nødvendig. Enkelt å vippe til god sovestilling, som var hovedgrunnen til at vi kjøpte det. Enkel stramming og slakking på selene. Ja, vi var veldig fornøyd. Men det kan vel bare festes forovervendt, så vidt jeg vet. Da mine var små, så var det bare vanlig at babyer satt mot trafikken, men nå er det vel fyfy å snu ungene med trafikken før de er konfimert (ironisk ment). Men det var billig da, jeg kjøpte vårt for 6-7 år siden, og husker jeg betalte 1299,- for det
Monica Geller Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Det er en veldig bra stol! Vi har en slik, og er kjempe fornøyd! Den er lett å montere, tar liten plass i forhold til andre stoler i samme vektklasse, og barnet sitter trygt og godt i stolen.
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Til å være kun fremovervendt er den god! Jeg regner med du vet at babyer bør sitte bakovervendt, men du har sikkert en veldig god grunn for å snu fremover... Det beste er å ha beltestol når man velger fremovervendt da, men dette er også et bra alternativ til de aller minste... Men jeg ville nå aldri valgt en stol bare pga fine farger da..........
Monica Geller Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Nå står det vel ikke noe om at hun tenker på å kjøpe stolen pga de fine fargene, gjør det vel?
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Var ikke henne den kommentaren var ment til heller ;-)
bomper`n Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 er ikke så glad i det setet vi... synes poden sitter så høyt, men det kan jo ha med bilsete og gjøre (volvo) synes også at det er litt smalt... men har faktisk ikke hørt andre som er negativ til det, så det er mulig vi er litt rare;) tihi!
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 Da er setet kjøpt. Så da håper vi at vi blir glade for det :-) Takk for kommentarer
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har også kjøpt og har akkurat spart 800kr på å bestille og få setet sendt fra Danmark. Med ei jente på 8.5 mnd som blir bilsyk av å sitte mot trafikken og en tur til Kristiansand foran oss, er vi kjempe fornøyde.Jeg syns dessuten det er betryggende å se henne om hun skulle kaste opp og det har jeg muligheten til med et forovervendt sete.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. juli 2007 #14 Skrevet 14. juli 2007 Da har jeg bestilt en Maxi Cosi Prio xp til 1166kr pluss frakt på 265 NOK. De 1166kr er da inkludert norsk moms og omregnet fra danske til norske kroner. Momsen i Danmark betaler man ikke hvis man handler fra utlandet og da blir setet enda billigere enn det som står i annonsen. Servisen var utrolig bra og jeg fikk svar på mailene mine med engang. Men man må huske å bestille med VISA og fra den danske siden og ikke den norske. Tusen hjertlig takk for at du tipset med, sille!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå