Lykkepiller Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Spiste en kjöpt kjöttpai nettopp og fant en masse pels samlet inni paien. ÄÄÄÄÄSJ!!! Hva gjör jeg nå da? Hva har jeg krav på liksom... Huff, skal aldri spise ferdigmat igjen!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ jeg hadde fått helt noja!!! Send den mail til den som har laget den.... Ååååå gudbedre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå