Gå til innhold

Babysete til bil fra Lidl!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at jeg kan anbefale denne, har lest en del om den på tyske sider og alt jeg har lest har vært positivt.

SÅ BILLIG BETYR IKKE ALLTID DÅRLIG! Den kosta bare 350kr og har blitt testa med veldig bra karakterer fra 2 VELDIG annerkjente tester! Noe som heter ADAC som er ganske likt NAV og noe som heter "Stiftung Wahrentest" som er noe av det mest annerkjente i tyskland.

Noen flere som har kjøpt denne?

Kjøpte min i Særp, var 3 stk igjen og kan anbefale denne utfra det jeg har lest og hvordan den virker på meg!

Navn: Kiddy protect4, veier bare 2.5kg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei venninne av meg kjøpte dette setet, så vidt jeg vet er hun godt fornøyd med dette... mange som er skeptiske til billige ting, men en ting er jo greit å huske på -og det er at i norge har vi reglemang for hva som er lov å selges og ikke...så det skulle vel være greit :)

Skrevet

ikke bare i norge, i tyskland er de jo nesten strengere:P

Hadde ikke kjøpt den, hvis den ikke hadde fått så gode poeng på de testene men jeg VET at de testene betyr masse og at man kan stole på de! Lidl er ikke interessert i å selge noe som gir dem dårlig rykte, når de alikevel sliter i norge...typisk norsk:P

Som sagt: billig er ikke alltid dårlig og faktisk er de maxi cosi ikke såå mye bedre hvis du tenker på at du betaler maange tusen for de.

Skrevet

Er denne stolen i salg nå i Lidl butikkene? Bilstol er det eneste jeg mangler til gullet kommer:-)

Skrevet

Er nok bare rester igjen, men i særp var det 3 igjen i dag når jeg kjøpte den kl 7!!

Så har du flaks så får du kanskje kjøpt en du og, vet ikke hvor du bor!!

Skrevet

Jeg bor i Haugesund. Det er en Lidl butikk her så jeg håper dei har en til meg i morgentidlig:-)

Skrevet

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...