alleminesmå Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Er det noen som vet hvordan man legger sammen kombivognen til Babybest. Vi får det bare ikke til....føler meg i grunnen helt håpløs. Har noen en teskje forklaring vil jeg gjerne ha den....haster.... da vi skal ha den med i morgen tidlig.
Yo&La+spire Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Er det den med 4 hjul? Eg har den, men har aldri lagt den sammen....ser ut som om det bare er å løsne på begge sider og så vippe over håndtaket...men eg har som sagt aldri prøvd...(visst du virkelig ikke får det til, skal eg løpe ned å sjekke, men det er så langt og eg er så laaat:) Si ifra:)
alleminesmå Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Det er den med 4 hjul... Og jeg får den virkelig ikke sammen. Har trykket på den orange spaken under vognen kneler noen cm og ingenting mer skjer. Det ville være fint om du kunne sjekke din, kanskje det er noe galt med min.
Murmeline Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Har ikke denne vognen, men har du løsnet sikkerhetsdingsen også? De fleste vogner har jo det, og vognen klapper først sammen etter at den er løsnet.
alleminesmå Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Etter å ha studert hele vognen på nærthold og prøvd nærmest alt fant jeg ut at man får lagt den sammen ved å løse den ut med den oransje platen for så å vippe på handlekurven under vognen og da går den sammen... Takk for hjelpen folkens:) Da pakker jeg bilen.....puhh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå