Gå til innhold

Kattenett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det egne kattenett for vogn, eller finnes det kun for seng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker myggnetting på vogn for å beskytte mot katter, vet ikke om det finnes egne nett, men tror ikke det..

Skrevet

finnes for vogn og :) men ellers så funker et vanlig myggnett fint på vogna :)

Skrevet

Det finnes kattenett jo! De er mye bedre enn myggnett fordi det er større hull i dem, og da slipper du lufte hvert 10 minutt.

Helsesøsteren min anbefaler og ikke bruke myggnetting i det hele tatt siden luftkvaliteten blir 90% dårligere på 10 minutter eller noe i den duren, husker ikke. Så jeg brukte ikke myggnetting, men litt sånn ekkelt nå som jeg får baby på sommeren. Men kattenettingen kommer det ikke veps inn i... så får babyen heller tåle noen myggestikk kanskje... Mulig jeg bruker myggnettingen litt, men da skal det luftes HVERT 5 minutt :)

Skrevet

Babyshop.no har. Men må ringe å bestille.

De har bare i hvit, så jeg har prøvd å få tak i svart eller blått... men det er ikke til å få tak i, så må bestille på mandag... i hvit. Det var DYRT, 300 kr tror jeg det var

Skrevet

unnskyld at jeg sier det, men på min kattenetting er det SÅ store hull at vepsen kommer gjennom jo! og det er den som fås kjøpt på babyshop!

Skrevet

Ja, så på et i dag beregnet på seng... men trenger det egentlig bare til vogna:)

Får kanskje bare satse på myggnetting og heller lufte litt innimellom om det er varmt...

Skrevet

Er det det Jellyfish? Har jo ikke sett det de har på babyshop... men trodde kattenettinger var like. Så på en babybutikk i stavager sist, husker ikke hva den heter, og hvis en veps skulle kommet inn i der da måtte den ha lirket seg skikkelig altså...

Skrevet

ja, det jeg har hvertfall.. fra babyshop.. veps kommer lett inn der... derfor bruker jeg mygnett mest, så synes kattenettet var dårlig kjøp :( bortsett fra til senga, det kommer til å bli mye brukt når mini flytter på eet rom pga dyra... må ha dørene oppe, soverommet erlitt unna vårt.. men foreløbig så sover han på vårt rom :)

Skrevet

Forbaska... Jeg hadde tenkt å kjøpe det fra babyshop.... Det er ikke til å få tak i i baby butikker her jeg bor, de har bare myggnetting...

Skrevet

hmm.. . har ingen tips.. hvertfall min erfaring:( kjedelig...

Skrevet

Skal du selge ditt Jelly? Jeg kunne jo kjøpt det hvis du ikke bruker det... Hvis det er lik størrelse på disse nettingene.

Skrevet

neh, hakke tenkt til det nå... kommer til å bruke det om vinteren når han er ute da.. :P da er det jo ikke mye veps å passe på, men er katter i nabolaget :P hehe..

Skrevet

Selvfølgelig :)

Får vel bestille, ringe å høre om det er lik størrelse på disse nettingene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...