Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Jenta mi skal slutte hos dagmammaen og starte i b.hagen. Jeg har kjøpt et fint armband som hun skal få i avskjedsgave.. men jeg sitter og skal skrive kortet.. men er helt tom for ideer til hva jeg skal skrive.. noen som kan hjelpe meg?
ketosina Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 takk for alt hun har lært datteren din, de verdier hun har lært, og omsorg og kjærlighet i året som har gått? det skreiv jeg til mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå