Trine & co Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hei. Jeg finner ikke tippekortet mitt, det jeg spiller lotto med. Jeg vet at jeg hadde det med meg på kurset jeg var på i hegen, vet det var med på lørdag, men er ikke sikker på om jeg hadde det med meg på søndag. Er det noen som kan "se" det for meg, slik at jg kan spille på lotto i morge? Trenger sårt de pengene nå, vi har fått beskjed om at de som eier leiligheten skal selge den, så vi må være ute innen 31.10 Hadde vært veldig takknemmlig, slik at jeg satset på å vinne førstepremien i morgen
2 søte små gutter Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Dersom du deler førstepremien med meg om du vinner skal jeg si hvor det er...
Trine & co Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 hvis jeg vinner førstepremien kan du få ett par tusen, hvis du og kan gi meg tallene som viner i morgen hehehe....
Trine & co Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 dytter denne ltt, må jo ha det hvis jeg skal vinne i morgen
Lille trille satt på hylle Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 jeg kan ikke "se",men du kan spille uten tippekortet- det er bare å be om å få taste inn fødselsnummeret ditt, eller spillernummeret så blir det registrert på spillerkortet ditt.
Trine & co Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 ok, det visste jeg ikke, men da skal jeg huske på det slik at pengene i så fall går rett inn på kontoen mn, så slipper jeg å passe på en uregistrert kupong....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå