Gå til innhold

Er det flere enn meg som festrøyker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta i 2 år (et halvår før jeg ble gravid), etter å ha festrøykt inderlig siden jeg var 16...(er nå 31). Men for et halvårsiden klarte jeg å begynne på igjen...dummedumme meg:( Problemet mitt er at jeg alltid har elska denne festrøyken, gi meg en øl og en røyk, da koser jeg meg (klarer jo selvsagt å kose meg på annet vis også, ikke misforstå). For øyeblikket får denne festrøykinga meg til å føle meg litt smårampete (i motsetning til den snille mammaen jeg vanligvis er). Klarer ikke helt å få avstiva ryggraden min nok til å slutte med dette tullet, noen som kan gi meg et spark bak???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*spark*

Unnskyld meg, men festrøyking er om mulig enda mer tåpelig enn vanlig røyking, du tilfører kroppen din giftige stoffer uten å være avhengig engang! Ja, jeg er veldig antirøyk! Hehe... ;o)

Skrevet

vel, om du er sjeldent på fest, er det så ille da?

Du vet jo selvfølgelig at det er farlig, dyrt og blabla...men om du f.eks tar deg 2 røyk på julebord og 3 røyk på grillfest som sommeren, hvor ille er det da?

Men fester du flere ganger i mnd er det jo litt værre da..:)

Skrevet

Jeg røykte fra jeg var 14 til jeg var 16, så sluttet jeg.

Men jeg røyker fortsatt hvis jeg drikker. Men det er ekstremt sjelden.

Jeg er egentlig ikke noe festmenneske :-)

Liker meg best hjemme i sofakroken med en god film og en skål med smågodt ;-)

Skrevet

Takk for sparket JoSomamsen - akkurat det jeg trengte :) Vet det er teit, er bare litt psykisk avhengig av det tror jeg. Og ja, er nok ute med venninnene og tar et par glass et par ganger i mnd...

Skrevet

Kan legge til at for at jeg klarte å slutte å festrøyke, så drakk jeg uten å kjøpe røyk, og var på fest med ingen andre som røyket, og hadde ikke mulighet til å kjøpe røyk der vi var heller....det var fææælt, men da visste jeg jeg klarte å drikke uten, og har klart det etterpå også.

Før kunne jeg røyke en 20 pk på byn, illeee!! Tok meg sist en røyk i påsken, men da smakte det dritt!! Var så lenge siden sist at jeg kastet den etter 3 trekk...

Lykke til. :)

Skrevet

ja det gjør jeg, men skal prøve å slutte nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...